Fashion Paparazzi - Male

Hörru, Johan af Geijerstam, som skriver manliga Fashion Paparazzi på Stureplan.se! (som förövrigt satt sin profil som "restricted" för mig på Facebook, men skitsamma)

image1708
Bild: Jan Sulocki, Stureplan.se


Nästa vecka tycker jag att du ska ta upp Erik Martlings och Micke Erikssons koftor. De är fasligt snygga, riktigt, riktigt tokläckra. Precis min smak, och allas smak, förhoppningsvis. Speciellt Erik Martlings med den smått höjda och halvstela kragen. Fint.

Det enda jag inte gillar med den är att ärmarna inte avslutas med några muddar vilket innebär att den möjligen, efter några tvättar, kommer börja likna 70-talets utsvängda jeans, vilket är mindre snyggt. Men om den är av tillräkligt bra kvalitet kan den tänkas klara sig. Och sånt ser ju inte jag på bild, förutom när det handlar om skjortor.



Nu skulle jag skriva att jag direkt skulle ha förberett seriös och mycket syndig nailing om den suttit på en lång, smal och mörkhårig kille, men sedan kom jag på att Erik faktiskt ser ut så. Det gör det hela pinsamt, så den sista paragrafen existerar egentligen inte alls. Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: hanna

vart e den vänstra koftan ifrån, den va suuuper fin:)

som jag sagt förut, din blogg e sååå bra! du e cool

2007-11-15 @ 22:05:52
Postat av: Hanna fridén

hanna: Tack så mycket!

Rodeo: Han och jag har inte träffats ute någon gång, däremot skriver vi samma format på Stureplan. Alltså, vi är kollegor, om du nu missat det. Pucko.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback