Festprinsessa!

Jag kan knappast ge er en massa dagens outfit nu när jag är hemma och sjuk, så nu får vi introducera ett vanlig förekommande koncept i modebloggar: Dagens önskeoutfit! Vafan, jag har hur mycket bilder på kläder sparade på datorn i vilket fall. Dags för att ni får shoppingtips och inspiration till kombinationer! Eller så kan ni dissa min smak, vilket som.


image1667


1. Skärp med stor sten från
Gina Tricot.
2. Armband med stor sten från Top Shop.
3. Skor från United Nude, finns på Asos.
4. Klänning från Luella, finns att köpa på Shopaholic.


Jag känner för att gå ut och dansa och vara fin i en vippig klänning, de senaste dagarna har jag varit fixerad vid tanken när jag legat hemma och lidit! Den söta med stor volym från Luella är en riktig dröm, och blir kaxigare i kombination med accessoarerna!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

Usch skorna va uglysko.com men det andra va väldigt fint :)

Postat av: ellenor

en fråga.. eller två-i-en, hur får man stor profilbild och en beskrivande text under??

och härlig lila klänning, one of a kind känns det nästan lite som.. men fin :)

2007-11-07 @ 15:47:11
URL: http://ellenors.blogg.se
Postat av: Amelia

åh, älskar verkligen klänningen!

2007-11-07 @ 15:52:19
URL: http://konstruktioner.blogg.se
Postat av: Hanna fridén

Laaaarsson: Uglysko.com var inte illa. Om jag startade en skobutik, vilket jag visserligen aldrig skulle göra, så skulle den lätt heta Uglysko!

ellenor: Det är HTML. Lättaste sättet att förstå är väl egentligen att läsa en enkel grundkurs i HTML, exempelvis "HTML på svenska" (googla, bra sida, den jag lärde mig grunderna på när jag var typ 11!) så kan du se hur du gör med bilder, text och så vidare! Lycka till :)!

Amelia: Ja, vill ha!

2007-11-07 @ 16:14:03
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: mad

klänningen var ju verkligen underbar, men är den tillräckligt underbar för 5000 kronor? don't think so

2007-11-07 @ 20:32:41
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com
Postat av: Sara

Neeej, Hanna! Inga hotspot-kollage. Det är ju därför jag faktiskt gillar att läsa din blogg, för att den handlar om mode på ett lite intressantare (för att inte säga intelligentare) sätt. Snälla, inga kollage! Snälla..?

2007-11-08 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback