Fina Tova!

Tova är i grund och bottnen en vän till min lillebror Johan, men jag skulle faktiskt vilja påstå att hon är min kompis också. Tova har varit en regelbunden besökare hos oss i ett antal år nu, och jag gillar henne skarpt. Hon är smart, rolig och faktiskt, ärligt, ganska lik mig till sätt och tanke.

Den senaste tiden har hon inte kommit förbi lika mycket, det är synd, men sedan skrev hon ett så fantastiskt gullig inlägg om mig i sin nya blogg att jag fick ett leende som nästan sprängde ytterkanterna av mitt ansikte. Och gjorde en fin teckning!

image1642
Hennes fina teckning baserad på en av mina outfitbilder, grymt smickrande!

Tova, jag diggar dig stenhårt, bara så du vet! Du får komma hit oftare. Kram!

Besök hennes blogg här:
http://irinisa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, gud vad fint! Tittade in i hennes blogg också, hon är hur duktig som helst!

2007-11-01 @ 14:02:25
Postat av: Tova

Men tack Hanna!

2007-11-01 @ 19:16:50
Postat av: Tova

Och haha, nu när du länkade till mig gick min statistik ifrån EN unik läsare till över 500 på två dagar. Jag tror inte det håller länge, tror du?

2007-11-01 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback