Mensdagbok

Herregud. Glömde nästan bort det här. Ni måste självfallet få veta hur det går mer min menscykel. Ni gillar ju det.



Schema:


13 nov 07: mens - Inte just någon PMS och noll mensvärk


11 okt 07: mens - Kaotisk ångest-PMS och extrem mensvärk.


13 sep 07: mens - Ingen PMS (HURRA!)



13 aug 07: mens - PPMD-klassad PMS i en och en halv vecka innan mensen.



Förövrigt så är både mina tamponger och mina bindor slut och jag orkar inte gå ut och handla. Jag försöker ha jättemycket ihoprullat toapapper i trosan istället, men det liksom glider bort hella tiden? SKA JAG RULLA IHOP DET TILL EN KORV OCH GÖRA EN TAMPONG AV DET ISTÄLLET?

Nä, det ska jag väl inte. Nu får Johan gå ner och handla. Apotekets tamponger, naturligtvis. Inget annat crap.
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha förlåt men nu tackar jag faktiskt mina mini-piller för att jag slipper allt det där. Jag har massa tamponger överallt i alla väskor och sånt för att jag aldrig har mens så ser jag dig på stan ska jag skänka dig några stycken.

Postat av: karin

jag älskar att du är så ärlig!!

2007-11-15 @ 20:32:43
Postat av: Angelica

Rulla papper runt hela grenen på trosan. Då glider det inte, men kam mycket väl smulas sönder.

2007-11-16 @ 03:00:45
Postat av: Josefin

Jag håller helt med c.c. Jag har en så kallad Mooncup och det är det bästa jag gjort! Länge leve menskoppen!

2007-11-16 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback