Vinsten!

image1787Fortsätt skicka in till outfittävlingen!

Den här gången har vi en riktigt fin vinst, det vill säge en klocka från Tritoni som 
Stylistonline.se sponsrar med.

Skicka in till [email protected] med "Veckans outfit" i ämnesraden. Du får skicka in hur många bidrag du vill och du får vara med varje vecka! Jag funderar även på att öka finalisterna, då det är så ruggigt svårt att välja ut folk, samt att jag vill variera stilarna lite mer än tidigare.

Så fortsätt skicka in, du har chans att vinna den här klockan från Tritoni till ett värde av 795 kronor.

Tack så hemskt mycket, Stylistonline.se!

Se till att besöka sidan, den är fullproppad av tips vad gäller trender och mode. Det finns guider till material, designers, jeans och allt möjligt en kläd och skönhetsintresserad en individ kan tänkas vilja ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det var verkligen en grym sida! Jag törs inte skicka in riktigt, hehe... men tack för länktipset! :)

2007-11-27 @ 12:49:21
Postat av: Kristina

Gud vilken smart sida! Älskar de där guiderna de har.

2007-11-27 @ 13:03:05
Postat av: D

hur länge får man skicka in?
kommer ha på mig en alldeles lysande outfit på fredag. skulle gärna fixat till mig ngra dagar i förväg men äger ingen digitalkamera (jag vet, det är bajs. men skulle ändå bara tappa bort den inom max två veckor, så har aldrig vågat mig på det företaget) i alla fall, för att kläderna ska kunna dokumenteras måste jag tvinga mina vänner att leka fotografer.

2007-11-27 @ 14:43:48
Postat av: Fia

Det här är en sån jävla rolig idé!

Postat av: Kajsa

Ska man vara normal/snygg och välklädd på kortet man skickar in eller personlig och annorlunda med roliga små älsklingsplagg?

2007-11-27 @ 19:18:27
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: josefine

Är det en herrklocka? :D

2007-11-27 @ 19:58:01
URL: http://joseliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback