Anastelle Wieslander på Nöjesguiden

image1514


Det här är Anastelle Wieslander. Hon jobbar på Nöjesguiden och skriver även en
tokrolig blogg där. Igår var hon på Spy Bar, vilket glädje mig. Hon brukar främst gå ut på Söder annars, vilket innebär att vi inte springer på varandra tokofta. Och det är synd, för Anastelle är en person som jag vill bli kompis med. Jag diggar henne stenhårt. Hon är tuff, rolig, ironisk, smart och fullkomligt galen. Goda kvaliteter, utan tvivel.

Sedan var det sjukt roligt när hon jämförde Carl M Sundevall (Chef på Spy Bar samt chefredaktör på tidningen och sajten Stureplan) med en kalkon i Nöjesguiden. Haha. Roligt roligt. Hela den redovisningen av helgen är något fantastisk, jag föredrar delen när hon kissar på golvet på en klubb.

Galen, som sagt. Och underbar. Läs för fan hennes blogg.

http://nojesguiden.se/anastelle/



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har aldrig haft äran att träffa Anastelle. Men jag diggar henne som fan ändå.

2007-10-22 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback