Coolstuff.se

Jag brukar spara er mitt tjat om prylar, tills jag hittat något jag verkligen gillar! (exempelvis min webcam som ser ut som ett gosedjur, haha) Idag när vi satt och letade roliga prylar till ett reportage sprang jag på siten Coolstuff.se, som är en riktigt bra svensk version av gamla Amerikanska Gadgets under dess glansdagar.

Jag hittade tre saker jag vill ha! Jag tänker dela upp det i tre inlägg.

image1495


Först vill jag ha  Ear Spy som gör så att man kan spionera på folks konversationer upp till 25 meter bort. Sedan ska jag starta världens bästa skvallerblogg. När jag står på Spy Bar tänker jag smyga in den under min hoodie och stå och smyga på ett behörigt avstånd, men fortfarande snappa upp allas otrogenhetsaffärer, deras fuffens, vilka de strulat runt med och så vidare. Helt briljant! Sedan ska jag bli rik på bloggen.

Alternativt kan jag bara höra vilket skitsnack som florerar om mig. Lär väl vara en hel del. Roligt roligt!


Sponsrat inlägg - Med egna åsikter, man ska bara ta spons för det man vill skriva om i vilket fall!

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha! En sån manick vill jag också ha :>

2007-10-17 @ 19:43:29
Postat av: Anna H

Gud! Jag kan verkligen se det hela framför mig, det är briljant!

2007-10-17 @ 19:50:58
Postat av: Sandra

Jag minns att det fanns reklam för hörapparater i Hemmets Journal och sådana tidningar för ett par år sedan men det stod tydligt "apparaten är INTE till för att tjuvlyssna på folk!"
Redan då visste de hur jävliga vi skulle bli ;)
I en värld där Schulman och Tjuvlyssnat hyllas till skyarna så är detta den perfekta manicken!
Jag skulle lätt köpa den :P

Postat av: Annika

Ka-ching! :)

2007-10-17 @ 20:43:37
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Emma

Det där är bara överdrivet megahäftigt. Hur mycket kostar den?!

2007-10-17 @ 20:45:11
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

ellen: Jag ska lätt köpa! Sedan blir jag bloggterror, haha.

Anna H: Oh yes!

Sandra: Eller hur? I dagens bloggsamhälle is this the thing to get. Hur mycket skulle mina siffror öka, måntro?

Annika: Kabooom :D

Emma: 59 kronor!

2007-10-17 @ 20:47:37
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Daniel R

Soft!

2007-10-17 @ 20:57:17
Postat av: Sandra

Jadu...jag skulle gissa på att dina siffror skulle slå det mesta och sen skulle vårt kära Aftonbladet köpa upp dig och sen skulle alla hatälska dig.
Hmm, kan bli knepigt det här.

Nej seriöst, sålänge man inte rent hänger ut i stil med "...då sa Pelle Tamleht såååhäääär" så gillar jag skvaller på internet. Lite sådär "haha, kolla, såhär dumma i huvudet är folk faktiskt" ;)

59kr?! Jag gissar på att någon bakom skärmen sitter och lurar oss, det kommer komma ett litet brev i en stor låda där det står "HAHA, you ain't gonna be the new schulman you motherfucker, get a life!"
Hm, jag har en affärsidé här ju... Ooouu...

2007-10-17 @ 22:12:31
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Therese

Bara tre saker?! Jag hittade minst tio helt onödiga prylar som vore jävligt roliga att ha ;)

2007-10-17 @ 22:36:36
Postat av: Freddie

Oh, Joystick med Pacman och Galaxian. *dregglar*

2007-10-17 @ 22:49:58
Postat av: kyykf

kul att du försöker få det att låta spontant.
på annika marklunds blogg står det klart och tydligt att de fått pengar för att lägga upp info om den hemsidan.

2007-10-18 @ 02:02:19
Postat av: Katta

Fick du betalt för att skriva detta? Skulle gärna vilja veta.

2007-10-20 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback