Dagens outfit 27-28 maj 2007

78825-1081

Sil blouse: Mango
Necklace: Gina Tricot
Belt: HM
Trousers: Versace
Socks: Åhléns
Shoes: Skopunkten

Nu har jag något annat på mig, jag somnade nämligen i soffan. Pratade i sömnen som vanligt, om jobb, som vanligt. Kjerstin försökte väcka mig men jag insisterade på att jag först behövde skicka iväg mail och passa min deadline.

I'm wearing something else now, though, fell asleep in the sofa. Talked in my sleep as usual when people were trying to wake me up, dreamt about work, and now I'm going back to my work. I have a small memory of the fact that one of my colleagues called my and said something in the phone about the meeting at 14:00, it had been cancelled. Lucky me, considering it completely impossible to wake me up when I'm in deep sleep. Sometimes they can get me up, but that means I'll just be sleepwalking and do something weird, like when the time I started filling the fridge with toiletpaper which I'd first wet in the sink. Nevermind, carry on.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Läskigt att somna sådär djupt! Men du har ju ett så sjukt fullspäckat schema så det är ju förståligt.

Postat av: Victoria

Helvitt (eller nja, men jag kallar det vitt) är läskigt. Men du fixar det guurejjt. Det nog mycket pga det underbara svarta bältet du har i midjan!

2007-05-28 @ 18:43:22
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Paui

Vad snygg den nya layouten är! :)

2007-05-28 @ 19:46:34
URL: http://paui.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Madeleine: Jag önskar bara att man kunde göra praktiska ting i sömnen också, typ gå upp och kissa när man var kissnödig så slapp man vakna av det!
Victoria: Tack så mycket! Och ja, helvitt är skräckinjagande, men det är roligt att leka lite.
Paui: Tack så mycket!

2007-05-29 @ 00:32:28
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: isabel

Whats up with that outfit ? lite sådär .. fult ..

2007-05-29 @ 12:16:32
Postat av: Hanna Fridén

isabel: Vad trevligt att du säger det! När jag ser dig på stan så ska jag grimasera, säga att jag hellre vill äta mitt eget kräks än att se på din ohyggliga, avföringsliknande uppenbarelse och be dig hyvla av ditt ansikte. Det är också trevligt att säga.

2007-05-29 @ 12:20:17
Postat av: isabel

huh , looking forward to it (:
nä istället , eehm: .... gillar bloggen !!

2007-05-30 @ 21:38:15
Postat av: Emi

Om man lägger upp sina outfits till allmän beskådning får man vara beredd på att ta lite kritik. Isabels anmärkning "lite ful" är ju inte heller att jämföras med att be någon hyvla av sitt ansike, det kan du ju inte säga emot.
Men så verkar hon ju inte ha fattat att du skällde på henne heller...

2007-05-31 @ 12:58:56
Postat av: isabel

haha (: jag fattade .

2007-05-31 @ 18:47:47
Postat av: Hanna Fridén

Emi: Om man framför kritik får man också vara beredd på att få kritik tillbaka, eller gäller det bara åt det ena hållet? Knappast. Och något som du inte fattade, men som isabel fattade, var att det var i högst oseriös anda, men å andra sidan så vet du inte att isabel är en regelbunden besökare i bloggen som både framför positivt och negativt, och att det finns en viss jargong i det hela.
Men fint att du:
1. Bara tillåter vissa att uttrycka sina åsikter.
2. Framför något som ett absolut faktum när du bara sett en meddelandeväxling, normalt vore kanske att anta att ett sådant meddelande inte var seriöst, men vad vet jag. Jag råder dig dock att fråga i framtiden, för jag tycker nog att dina två anmärkningar var ganska pinsamma.

2007-05-31 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback