Gårdagen

image1092

Jag vill att satinkläder ska bli sådär i min kamera med!
Titta bara på ljusreflektionerna, på skuggorna. Titta på
de detaljerade texturerna i de små, små rynkorna. Jag
sitter och stirrar intensivt på varje veck, det är väldigt fint,
helt enkelt. Foto: Ivan Nunez,
Stureplan.se

Jag, Martin Kallisti och Jonny Reichwald drog ut tillsammans. Jag ville framförallt se och höra alldeles strålande och underbara Miss Dilemma. Det fick jag. Hon var grym. Som alltid. Innan hon kom på satt jag och Martin och sjöng en bedårande visa på övervåningen. Martin upprepade "balle" och jag upprepade "stjärt". Vi var mycket högljudda. Vi blev inte utslängda. Vi fick dock många förargade blickar från resten av klientelet. Det var förståeligt. Jag är mycket omogen. Senare, på Neu, så spelade Markus in en film på mig där jag sjöng den klassiska japanska barnvisan som går typ: "Vänner vänner ett två tre, alla är mina vänner osv." på japanska, givetvis. Med gräll nasal röst, givetvis.

Det var en bra kväll. Jag fick sjunga. På det bedrövliga, alldeles fruktansvära vis som bara jag kan.

Ps. Tack för tipset igår Martina! Det var mycket omtänksamt, hoppas du inte slutar läsa bloggen nu för att du sett mig i verkligheten. Höhö. Trevligt att ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fin du var :-) Ja tänk om satinkläder kunde bli snygga med min lilla digitalkamera också :-D

Postat av: Jenny

Supertjusigt! Haha, den japanska visan skulle jag vilja hört :P

2007-06-03 @ 08:55:43
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: Anna

Så skulle satinkläder bli i min kamera med... I en perfekt värld:(

2007-06-03 @ 15:25:37
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se
Postat av: anna

oj du har nog aldrig varit vackrare på ett fot...wow..

2007-06-03 @ 17:33:31
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback