När vettig tid går åt till pajasmakeri

Som ni förstår så är allt en enda stor cirkus just nu. Trist, eftersom att jag tänkt hinna med lite vettigt jobb idag också. Men nu ska jag nog springa upp till min ateljé så att jag i alla fall får något vettigt gjort.

Det enda jag hunnit med idag jobbmässigt är att tala om en bok jag ska skriva, ett radioprogram som jag ska bli regelbunden medverkare i, styra upp lite med filmproduktion och sätta två stycken möten angående marknadsföring.

Vad jag hade tänkt hinna med var att få allt det uppfixat, skicka iväg fakturor, betala fakturor, fixa iordning lite kläder inför ett modereportage, göra upp klart med ett modemagasin jag hoppas jobba med samt blogga om hundra roliga saker istället för allt som blivit. Ja, och så hade jag tänkt hinna duscha.

Men dagen är fortfarande ung? Ja, det säger vi. Vi hinner nog fortfarande. Vi ska hinna med allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för bok du ska skriva?

2007-10-24 @ 17:06:17
Postat av: Maria

Skriva en bok? Vad tufft. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback