Skinnjackan!

image1463
Bild: Stureplan.se


Filippa Bergs skinnjacka är en av de finaste jag sett. Vanligtvis har jag en stor faiblesse för mäktiga bikervarianter, gärna med quiltat skinn eller andra typer av mönster på axlarna. Och bredaxlat, förstås. Men Filippas variant som påminner om en frackjacka är riktigt, riktigt snygg.

Tänk er den här i en kombo med en snygg skjorta, ett par skinnbrallor och en stram håruppsättning med markant kattögonsmink. Min bleka hy, och sedan ett par våldsamt höga klackskor.

Jag vill, jag vill, jag vill!

Ni har väl inte missat hennes blogg förresten?

Kommentarer
Postat av: ronnie

Hmm gick inte hon på södra latin...eller enskilda kanske...hon bär upp den med råge iallfall (skinnjackan alltså)
ahh jag frå tonårsflashbacks av den här bilden, men det är väl menat som smicker...att tjene ser precis lika räsch ut som hon gjorde för sju år sen...den kan inte jag skriva under på

Postat av: Sofia Dahlén

Den är fantastisk. Har för mig att det är en vintage Alaia (stalkervarning på mig...)

2007-10-07 @ 11:50:15
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback