Streetstyle från MIKAS fest och gårdagens outfit

Hoppsan! Mitt i mitt jobb åt Bobby Oduncu så höll jag nästan på att glömma att informera er om att det ligger STREJTSTAJL från Mikas KOIVISTIO/KARLSSON på Fatale.se! Ni måste titta, det är lugnt de bästa bilderna jag tagit.

Och inga namn, omotiverad namedrop is nothing for me. Låt första intrycket spela spelet, säger jag. Höh.

Bilden på mig kan ni få här, som en gårdagens outfit.

image1160

På kvällen bytte jag sedan om till detta, REP REP REP is the hot shit.
Foto: Louise, New Faces på Mikas

image1161

Foto: Kjerstin Fridén

Kommentarer
Postat av: ellen

den andra dressen var så fin!! :D

2007-06-05 @ 21:45:48
Postat av: Louise

skorna på bild 1 är extremt snygga!

Postat av: Jorge

Man kan säga så mycket om fåfänga. Om att vilja visa upp sig. Om att man bara vill positionera sig. Men utan det hade jag kanske aldrig fått se dessa underbara bilder, bilder som drar upp min vardag ur gyttjan och gör livet om inte meningsfullt så åtminstone uthärdligt. OK, det finns vackra modeller, men människor med såväl skönhet som tankar, det har jag inte i överflöd. Tack Hanna. Please, fortsätt. I'll be back.

2007-06-06 @ 01:22:30
Postat av: Hanna Fridén

ellen: Tack! Det blir garanterat fler användingar. Fast den är TAJT som fan! (se veck till vänster)
Louise: Tack! Skopunkten ;)
Jorge: Det är ungefär så jag känner också. Fint med andra som har samma inställning, tack så hemskt mycket!

2007-06-06 @ 04:49:05
Postat av: A

bilden på dig är verkligen riktigt snygg!

2007-06-06 @ 09:16:24
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Johnny Scharonne

Hanna, du ser så vuxen ut på repbilden :D snyggt!
Den andra bilden var också snygg.

2007-06-06 @ 11:17:48
URL: http://scharonne.wordpress.com
Postat av: isabel

Snyggt !

2007-06-06 @ 11:54:32
Postat av: Hanna Fridén

A: Tack så mycket!
Johnyy Scharonne: Ja, tack! Och näsan blev multum rak!
isabel: Tack!
Max: Inte värre än andra grodor som faller ur folks munnar angående folk man dejtat? Men du, Max, bloggen är inte rätt forum för en diskussion.

2007-06-06 @ 15:41:09
Postat av: frida

du är vacker!

2007-06-06 @ 18:26:13
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

frida: Tack!
Max: Tips, kolla om saker stämmer med mig först innan du jiddrar i ett offentligt forum.

2007-06-07 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback