Styling av musikvideo

I veckan som kommer så ska jag styla en musikvideo! Det känns jävligt spännande, ska jag säga, det har jag aldrig gjort.

Jag är lite nervös inför det hela, hur många scener är det? Hur många olika outfits kommer behövas? Hur mycket egen frihet har jag kontra hur artisten vill framställa sig? Kan man låna skor trots slitagerisken, och hur är det med jeans? Nervöst, minst sagt.

Men ohyggligt spännande. Jag tror att det kommer gå skitbra, bara man kan lösa det där med skorna ordentligt. Så, i veckan blir det jobb med det och så ska jag påbörjade skrivandet av min del av boken, hade jag tänkt. Kreativ vecka framöver, minst sagt, roligt!

Nu ska jag sova. Det förefaller sig som så att det jag trodde var en bakfylla istället var en förkylning. Hugga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för sorts bok?

2007-10-29 @ 02:10:42
Postat av: Sandra

Vad gällande lånande av skor kan man tejpa under sulan så det inte slits, det gjorde vi på någon av visningarna jag gick en gång!

2007-10-29 @ 04:21:32
Postat av: Smartasmia

Hade tänkt skriva om tejpningen - men det var ju redan kirrat ovan:-) Grattis till ännu ett nytt Hanna-projekt! Du är bra:-) och lycka till!

Postat av: Alexandra Malmqvist-Olsson

Det är så fint att läsa att det går bra för dig! Men just nu är jag mest nyfiken på den där boken? "Har man sagt A måste man säga B...!!!"

2007-10-29 @ 11:05:50
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag är också sjuk efter helgen. Stackars oss.

2007-10-29 @ 12:17:22
URL: http://jagbetmigitungan.blogg.se
Postat av: Lina

vilken artist är det du ska styla video till?

2007-10-29 @ 15:24:34
URL: http://mjorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback