Den privata fisen

Jag vet inte riktigt hur ni är när ni fiser. Men jag tänker anta att ni är typ som jag. Ni vet när man lägger en fis helt för sig själv? Den låter, kanske lite fladdrigt ljud av en sådan där riktig luktare, ni vet, och man känner sig liksom lite mer tillfreds med sig själv. Det kan stinka som bara fan, precis som en fladdrare brukar, men man blir inte besvärad av det. Bäst är otvivelaktigt bubblorna i badet, eller kanske när man lägger en brakare och nyfiket måste lukta under täcket.

Men nu la jag fanimej en som fick mig att vilja spy! Det har aldrig hänt förut. Inte när man är ensam. Andras fisar är alltid skitjobbiga. Det är hemskt. Och jag skulle aldrig medvetet utsätta någon för en av mina egna. Men jag har aldrig tyckt att en av mina egna varit äckliga för mig själv! Aldrig! Aldrig någonsin!

Man kan medge att de luktar illa, men man besväras inte. Det är skitsamma. Det är inte påträngande som en annans fis. Men nu blev jag fanimej förnärmad av mig själv. Arg på mig. Ville nästan skälla ut mig själv för att den var så jävla vidrig. Så illa luktade den. Mådde illa. Ville spy. Jag har känsliga kräkreflexer. Ta mig fan.

Om det här utvecklas till ännu allvarligare gasförstoppningar för att jag inte ens pallar att fisa i min egen närvaro så ska jag bannemig skjuta mig själv. Eller nej, jag ska tända en brasa. En stor brasa. Sedan ska jag lagra, lagra och lagra tills jag är full som en flygande zeppelinare, segla in i elden och gå bort i en stor och strålande explosion.


Det kan möjligtvis bli mycket bra TV.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har ont i magen av glädje just nu. Du är en stjärna :D

2008-02-08 @ 21:43:06
Postat av: camilla

haha... det här var så kul och bra skrivet. och utlämnande(?). jag beundrar dig för din ärlighet, eller vad man skall kalla det. =)

Postat av: Emmi

Mina fisar luktar tillochmed gott!

2008-02-08 @ 21:55:32
Postat av: Rebecca

hahaha, du gjorde min kväll!

2008-02-08 @ 22:17:10
Postat av: F

Hahaha så himla roligt!!!!! Bra jobbat på flera sätt. Skrattar fortfarande!

2008-02-08 @ 22:19:32
Postat av: mazon

Det ser jag fram emot att skåda på ZTV någon gång den kommande tiden. ;P

2008-02-08 @ 22:21:02
Postat av: Kim

Galet kul! Och säkert hög igenkänning för alla med lite distans till sig själva ;-) I like!

2008-02-08 @ 23:09:12
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: pernilla

tyvärr så börjar nästan alla ens fisar hamna i kategorin outhärdliga så fort man blir på smällen.
det värsta är att de blir ta mig fan frekventare också. bli aldrig gravid.

2008-02-09 @ 05:38:34
URL: http://lillapernilla.blogg.se
Postat av: Elin

"eller kanske när man lägger en brakare och nyfiket måste lukta under täcket."
Så sant!

2008-02-09 @ 11:35:27
URL: http://makadam.blogg.se
Postat av: Mia

Haha, så kul du är när du är sådär ärlig. Min kompis släppte ut en privatfis igår och hon blev helt galen! "Jag har aldrig fisit inför folk innan, aaah!!"

2008-02-09 @ 14:45:37
URL: http://heartofastar.blogg.se
Postat av: M 23

Hahahahaha
Ett stort tack för att du just nu har underhållit min kväll...jag behöver inte ångra att jag råkade hitta hit till dina bloggar.

2008-02-10 @ 21:13:30
Postat av: Sara

Du är så jävla rolig. Jag dog halvvägs in genom ditt inlägg.

2008-02-10 @ 21:34:13
URL: http://luxuriouspearl.net
Postat av: Ann

Fy fasen va du e kul! Själv fnittrar jag lite för mig själv när jag lyckas lägga av en riktigt brakare :-)

2008-03-28 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback