Jag behöver några stycken till mitt program imorn

Hej kära bloggläsare!

Jag skulle vilja ha lite mer dynamik i programmet. Lite mer händelse. Och jag vilja ta hjälp av er.

Jag skulle vilja att några, i olika typisk nittiotalsstil, kom och deltog i en liten del av programet. Tänk grunge, tänk mycket ljusblå jeans, tänk neonfärger. Spice Girls, Nirvana, osv. De olika stora stilarna från nittiotalet.

Om en kille med typiskt Nick Carterfrippa skulle vilja ställa upp också så vore det galant.

Maila mig A.S.A.P om du skulle vara intresserad av att vara med. Programmet spelas in, och sänds, imorn onsdag klockan 22.00 - Så jag måste veta så snart som möjligt vilka som kan vara intresserade!

Skicka gärna bild på någon favoritoutfit ni har som andas nittiotal om ni har!

Min mail lyder:
[email protected]

Tack! Det här kommer bli bra, hörni!

Kommentarer
Postat av: Margherita

Jag vill ju såklart gärna se men kan inte få i ZTV.. Kommer man kunna se programmet på internet?

Hoppas du hittar lite 90´sfolk!

Postat av: mia

skulle självklart ställt upp om jag bott i sthlm. Men 90 alltså? Hm, lite kortkort, vylgär sminkning och omatchande kläder ala spice girls hade vart tufft.

hoppas du hittar folk till uppdraget :)

2008-02-19 @ 13:52:19
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: Susse

Jag ÄLSKAR 90-talet. Hög nostalgitripp! Min senaste cravings är ett par buffalos med hög hög HÖG sula! Synd bara att jag inte bor i Hufvudstaden och schnygg nog för att vara med i tävä.

2008-02-19 @ 17:49:26
URL: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback