Jag och Leo äter ihop

Jag och Leo passar väldigt bra ihop. När vi senast lagade mat ihop så inhandlade vi chorizo, sex korvar (motsvarande 600g totalt) samt ett kg pommes frites, en chipspåse och 280 g bearnaise.

När vi står i butiken och ska betala så får Leo helt plötsligt lite ångest, dock. Han är rädd att det inte ska räcka. Att han och jag inte ska bli mätt på den totala mängden föda vi inhandlar, det vill säga 2,1 kg mat.

Och jag gillar hans sätt att se på saken. Vadå? Ett kilo tung och onyttig mat var? Är du säker på att det räcker? Haha. Det var så fint.


Allt blev i övrigt uppätet utan det minsta lilla problem, eller, Leo orkade inte riktigt med sin sista korv. Men helt klart godkänt. Lite bearnaise blev över, men det är grymt mackpålägg att ha i afterhand, så det är okej!


Kommentarer
Postat av: omega

=B Jag snackade med Leo på Berns i fredags. Han är snygg. ^_^

2008-02-24 @ 15:51:10
Postat av: Simone

beasås på macka är lovely!

Postat av: Miss Lyckad

Ska MAn...Så SKA MAN!

Härligt att höra om människor som inte petar i maten. Inga Bantningsmetoder, Tummen upp För Matglädje!
Jag vill bara säga en liten kommentar...Stackars Djuret bara... Ät Helst Vegetariskt.
Jag såg en Dokumentär häromdagen... Du vet slaktar processen.
Sorry om jag störde mitt i...middagen, men... ;)

Jag ska börja jobba med Illustratören nu inför boksläppet. Väldigt, väldigt spännande med bilder tycker jag. Jag uppskattar att du visar många!

http://miss-lyckad.blogspot.com/

/ Miss Lyckad - En Självlysande Författare -

2008-02-24 @ 16:25:51
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Postat av: icki

Fast människor som inte petar i maten anses bara härliga så länge de inte är feta. Då är de istället äckliga.

2008-02-25 @ 15:43:43
URL: http://irriterad.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback