Jag saknar det så kvickt

Jag behöver inte vara på ZTV hela tiden. Det är flextider och ganska avslappnat för tillfället. Idag har jag jobbat med annat som jag trodde att jag skulle bli klar med tidigare, men kvalitetstid med Leo och att lämna tillbaks hundra klädesplagg till butiker efter plåtning tog väldigt mycket längre än väntat.

Nu är klockan 18:00. Kommer någon vara kvar? Det känns sorgset att det är så sent. Jag gillar att vara där. Det är som att missa en pojkvän som ska åka till Thailand i en månad för att alla tunnelbanor var sena.

Skumt! Jag har aldrig känt så angående ett jobb. Men det är så fantastiska människor på ZTV-redaktionen. Alla är så underbara. Vi är ett bra team. Alla kommer överrens. Hitills måste jag säga att det är den trevligaste arbetsplats jag varit på, och det bara efter några dagar!

Jag ska nog springa dit ändå. Münchenbryggeriet ligger ändå bara 13 minuters promenad hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Liza

"åka till thailand en månad"...

Världens underbaraste land.

Postat av: Sofie

Drömmer om o bli stylist. Verkar superkul!:)

2008-02-07 @ 21:02:10
URL: http://pappasduktigaflicka.blogg.se
Postat av: belis

vad gör du där?/ nyfiken

2008-02-07 @ 21:24:49
Postat av: Anonym

belis: Haha, söt du är! Hanna har ju fått sitt eget TV-program på ZTV! :)

2008-02-07 @ 21:27:09
Postat av: Munken

ah speciellt Sofia är ju toppen!

2008-02-09 @ 18:24:25
Postat av: Jooonna

Vad heter ditt program på ZTV? Måste ju kolla in det någon dag! lycka till med det förresten! =D

2008-02-10 @ 14:40:56
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback