Svartklubb på Bonden

Har inte OSA:t till några roliga grejer ikväll alls. Är ju sjuk. så har skitit i det. Men förbannat. Jag behöver social stimulation! Jag dör här! Jag behöver ha det trevligt!

Det ska jag visserligen ha. Den eminenta second hand-butiken Svart kommer köra igång sin nya klubb på Bonden Bar ikväll. Astrevligt. De kommer spelar Siouxsie och sånt. Det ser jag fram emot. För en gångs skull kommer jag gå ut på ett ställe som spelar musik som jag verkligen, verkligen gillar. Musik från mina tonår.

Ni borde också gå dit! Inträdet är fritt och det kommer vara astrevligt. Och bra musik!

Kommentarer
Postat av: clara

fy fan för att inte bo i stockholm!

Postat av: Michaela

Siouxsie and the Banshees spelade i NYC när jag var där nu, men såklart utsålt. Och så var det ju Fashion week, vilket jag passerade och trött undrade hur jag skulle ha orkat stå i kö för något dylikt. Borde ha hävdat att jag var fotograf för en obskyr svensk agentur! Vänta nu, det är jag ju. Jag såg kvinnor som var typ dubbelt så långa som jag, det var kul. Kul att höra om ditt slit på Sthlm fashion week.

2008-02-15 @ 19:07:06
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: Sorken

Det låter treevligt. Det är sånt man ska göra när det är snökaos. Lyssna på musik och hänga

2008-02-15 @ 20:14:28
URL: http://talkingover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback