ZTV.se buggfixar

Hej alla!

ZTV försöker fixa alla buggar med videouppspelning på sajten för fullt. Om ni vill och orkar så vore det helt underbart om ni kunde gå in
på någon film (om ni inte redan gjort det) och berätta problemet på [email protected] eller bara förklara problemet här så kan jag vidarebefodra.

Jag vet att många har problem med att videon stannar upp efter några sekunder, jag har samma problem hemifrån. Men det skulle hjälpa om ni kunde berätta om ni har MAC, PC, vilket version av FLASH ni har och vilka webbläsare ni använder. Sånt är alltid väldigt bra.

I övrigt håller de också på att fixa så att man kan se det utomlands ifrån! Er feedback har varit till stor hjälp. Det är skitbra att ni berättar när det inte fungerar och går snett. Sånt är guld värt! Så tack för allt ni redan gjort!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har försökt se filmen med ditt program från den 25:e, kan se ca 5 min men sedan stannar videon upp och det går inte att komma längre. Installerade Flash 9, Har Windows Vista och fan all "nödvändig" utrustning som krävs. Blir galen att inte få se mer!

2008-02-28 @ 18:39:46
Postat av: Nanó

Härligt!! Jag är så sugen på att se programmet! Sjukt kul.

Postat av: Ebba

Jag har försökt att kolla på några videor men ingen funkar. Efter typ 3 sekunder så stannar filmen och den laddas inte och går inte att spela mer. Jag har MAC och tror jag har Flash 9, nåt mer vet jag inte..Vill så gärna se!

2008-02-28 @ 20:19:44
Postat av: amanda

jag har pc och använder internet explorer, den stannar upp efter några minuters reklam. filmen med ditt program alltså :)

2008-02-28 @ 20:32:11
Postat av: Matilda

jag har pc och använder både internet explorer och mozilla firefox, senaste versionerna. även senaste versionen av flash. jag kan se reklamen och "introt" sedan stannar det. har testat att vänta i fall att det måste laddas klart, men det händer inget mer... riktigt frustrerande, vill ju se!

2008-02-28 @ 21:37:36
Postat av: matilda

skulle jättegärna se programmet, men som för andra så stannar det vid typ 3 minuter.
jag har mac, leopard 10.5 (helt uppdaterad), senaste flash och det är samma problem i både safari och firefox.
fixa fixa!

2008-02-28 @ 22:23:06
Postat av: Karin

Jag bor utomlands (italien) och är också sugen på att se programmet. Som ni förmodligen vet funkar det inte att se det härifrån.. jag vill se! Du kan väl stressa på dem lite att fixa det.

Gillar din blogg.

2008-02-28 @ 22:25:25
Postat av: kritiska tittaren

Det är inte klokt vad du är patetisk som tjatar om ditt jävla tv program hela tiden, självutnämnd jag-vet-bäst-tönt som du är. Dina insatser i tv är fan bland det sämsta jag har sett. Vad är det för fel med din röst? Föddes du som pojke eller flicka undrar jag. All publicitet och uppmärksamhet är inte nödvändigtvis bra. Tycker du själv att det är rimkligt att en liten sprätt som du blir uppmärksammad? Egentligen? Du borde fly stan, gömma dig i en stuga i skogen och göra folk en tjänst och hülla dig undan allt som har med media att göra. Snälla gör det här för mig ! Tack

2008-02-29 @ 00:50:47
Postat av: Hanna Fridén

kristiska tittaren: Men snälla du, vad skulle du göra hela dagarna om jag försvann och du inte fick möjlighet att fortsätta följa och hata mig maniskt?

2008-02-29 @ 11:45:34
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Kajsa

Alltså. ZTVs sida knasar sig varenda gång fast på olika sätt för mig. Men jag kanske skulle ta och skriva ett litet förvirrat mail till dem om det? För ibland kan jag se hela klipp, ibland bara någon sekund och vissa gånger crashar det mesta. tråkigt. För jag lessnar på att vänta på saker.

2008-02-29 @ 14:14:27
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag såg på programmet nu, eller aa, halva iaf. Sedan la det bara av. Ska programmet vara uppdelat på två olika ställen eller är det något knas?..Inga ljudbuggar eller annat knas här hos mig när jag tittat, jättebra kvalité. Men rätt störande att se typ 32-35 minuter på ett program som bara klipps rätt av...
Kolla med ztv!

För övrigt så gillar jag ditt program, du är go´! =)

2008-02-29 @ 18:43:16
URL: http://ikkas.blogg.se
Postat av: Nadja

Åh så bra, mailade faktiskt Ztv förra veckan angående det. Har ju inte Z hemma men lyckades se lite i tisdags hos en vän. Riktigt kul och soft program, du är en bra programledare:)

Jag har PC med Windows Vista.

2008-02-29 @ 22:49:54
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback