Modeveckan

Modevisningarjag förväntas hinna med att gå på i jobbet: SAMTLIGA.
Och så ska jag hinna med en massa backstagepryttlar.

Jag kommer att döden dö under modeveckan. Dö. Det kommer jag.



Jag skulle förresten behöva en bärbar dator, finns det någon kompis som kan låna ut det till mig måndag - torsdag? Det är möjligt att jag kommer ha en, men för säkerhetsskull. Det vore bra om den hade Photoshop också.

Jag har ju tyvärr en fetisch för stationära datorer. Så jag har 3 sådanna. Men ingen bärbar. Jäklar. Och vad är vitsen med det? Tja, jag vet inte, vad är vitsen med mina 50-70 par skor?

Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Skor är fina. Det är vitsen.

Postat av: Jennifer

föredrar stationära datorer jag med. :) Det lustiga är dock att jag bara har en bärbar.

2008-01-23 @ 15:32:40
URL: http://www.jacobssonjennifer.blogg.se
Postat av: Anki

Har bärbar men inte photoshop men har Paint Shop Pro.. Känner till det?

2008-01-23 @ 15:36:55
URL: http://www.markman.be
Postat av: Olle

Inte för att jag känner dig, men du skulle kunnat få låna min macbook pro med photoshop osv hela nästa vecka eftersom jag ska resa bort, om det inte skulle varit för att den ska in på service (trasig cd) just den veckan.

2008-01-23 @ 17:04:25
Postat av: Evis

Nu blir jag avundsjuk. OK, inte för att jag skulle hinna - jag jobbar som fan de närmaste veckorna, men ändå!
På nå't sätt känns senmedeltiden och Modet 1930-1965 inte lika spännande som Modeveckan. I alla fall inte när jag måste skriva föreläsningarna.

2008-01-23 @ 18:52:56
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Blod

Jag har en bärbar dator och det är väldigt smidigt för man kan ha den överallt, och ställa undan den så den inte syns när man ska ha fest eller så.

Fast jag tror nog jag att om jag blev tvungen att välja mellan en bärbar dator och en 50-70. Så skulle det nog bli skorna :D

2008-01-23 @ 22:47:56
URL: http://blodstankeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback