Nattbok och Filippa-K

Ugha! Jag är väldigt trött. Men attans vad jag bloggat under dagen. Har knappt ens haft tid att kissa mellan visningarna, vet jag.

Jag vill verkligen att ni ska in och läsa, jag tror nämligen att ni har bättre smak än de på Stureplan.se. enbart
TIO PROCENT anser att det mest spännande med modeveckan är jag. Sorgligt. Trots min eminenta Nattbok, som i övrigt las upp idag. Läs den här.




Här läser ni om modeveckan. Trashar folk i anslutning till Filippa-Ks visning också. Roligt roligt.

Kommentarer
Postat av: becca

söta hanna, du länkar fel till bon i de senaste inläggen.

2008-01-28 @ 23:06:03
Postat av: Marie

Självklart är du det mest spännande med modeveckan Hanna. Frågan gällde ju huruvida man var lika taggad inför den som du. Så låt ditt vackra ego förbli oförändrat i storlek.

2008-01-29 @ 00:03:59
Postat av: Hanna Fridén

Marie: Nu är du bara tråkig och humorbefriad.

Postat av: hm

tråkigt och för lite bilder, jag orkar inte klicka på länkar.
mera bilder! hej

2008-01-29 @ 10:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback