Burleskt!

Lalala!

I lördags var det som sagt Hootchy Kootchy på Kägelbanan. Nu ska jag terrorisera er med lite bilder *LEREGO* och rapport om läget.

Det var hur jävla satans skitkul som helst. Jag var spritt språngande galen och full och jag reverterade tillbaks till 15-års åldern och hånglade med många av mina vänner. Tvärtemot hur jag är egentligen, som vanligtvis knappt vill kramas.

Det var något i luften! Burlesken talade till mig, och sedan blev jag cepesjuk och apaförstoppad och har fortfarande skitont i magen. Partaj!














Här låtsas Katta och jag att vi är anorektiker.

Klämma med vit blomma: Glitter.
Toffs med röd blomma: Glitter.
Kort luahalsband med randigt knytsnöre, samt långt rött: Krimskramsbutik som jag aldrig kommer ihåg vad den heter.
Prickig top: HM.
Midjeskärp: Gammalt.
Röda shorts: HM.
Stayups: Åhléns.
Svarta pumps med blommor och hjärtan: Din sko.
Svart väska med lackdetaljer i vitt: Chat on the moon.

Överlag, en jävligt billig outfit för ett jävligt billigt intryck.








Här är jag mycket läcker, avslappnad och naturlig på förfesten hos Maja.

Alex har tagit de små bilderna, fler av bilderna finns på:
http://vakara.bilddagboken.se/ Den stora bilden är tagen av Sussi Käck hemma hos mig.



Sådärja.

Kommentarer
Postat av: Alex

Dü er så tjüsik! Fast när du gjorde anorexiamagen blev jag lite rädd :O

2006-06-07 @ 11:50:16
Postat av: Henrik

Ät mer mat!
Lite tarmvred är bara nyttigt.
Tjusig matchning med det röda.

2006-06-07 @ 12:08:18
Postat av: dessi

jag såg dig där!! du var fan toksnygg läckrast på stället!!

2006-06-07 @ 19:10:51
Postat av: Mimo

Den första bilden är makalöst snygg o_O

Postat av: Lisa

Du är snygg :)

2008-03-14 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback