En god pastis

image2328

Har just käkat middag och dricker en god pastis. Jag älskar verkligen pastis. För det första så gillar jag när man häller vatten i det och det ändrar färg och går från klart till grumligt. För det andra så gillar jag hur rent det smakar, som typ att skölja munnen med flour. För det tredje så gillar jag ordet. Pastis. Pastis. Pastis. Får mig att känna mig fin och fransk.

Men allra mest gillar jag att jag brukar få rännskita dagen efter om jag druckit lite pastis. Anis, vet ni.

Nu ska jag iväg och förfesta med Nikita, Ellinor och Mini. Om jag har tur så kan jag klossa redan där, är så sjuhelvetes förstoppad. Jag väger 1,5 kg mer än jag brukar. Det ni!

Ses på Tiga.


Kommentarer
Postat av: M

Haha, know the feeling! Fast det brukar funka med egenblandad blåbärssoppa för min del..

2008-03-23 @ 22:45:15
Postat av: lisa

Du borde prova att ta 1 msk matolja varje dag. Låter inte lika glamoröst men det hjälper .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback