Festlig helg.

22okt06
Jag råkade dessvärre korrumpera Esaias. Vi gick i butiker, men inget shoppande blev av - enbart dyrt festande! Haha, det är dyrare att gå ut i Stockholm än i Lund, och speciellt om man föredrar lite dyrare ställen som jag.

Dock så fick han adoptera min guldtröjja!



Bilden till vänster är från fredagen. Vi förfestade med Johan, Sebastien, Esaias. Plus min mor, min lillebror samt även Tova! Vid klockan två ungefär drog jag och Esaias iväg till Nacht. Där var det fullt, igen, men Karin Winther stod tack och lov i dörren så allt var lugnt!

Den lilla bilden är från lördagen. Jag fick träffa Esaias vän Lovisa som var guld värd (som även följde med oss till Djävulen bär Prada dagen därpå) vi förfestade, jag drock iväg till... Grottan, för de körde sin sista gotkväll där. Och då jag har en gammal historia av krogen vid fjorton, falsklegg och gamla minnen så var jag tvungen att säga farväl av stället, även om det bara var i en ynka halvtimme. Högst.

 Jag, Esaias och Lovisa drar iväg till Clitspit på Spy Bar. Letar efter Peter och Lina men finner ingen lycka. Sjukt mycket folk, sjukt bra drag och jag lyckades tom dra med Elina, Simon och Ragnar dit! Nu har deras fördomar om Spyan dödats. Kul! Sedan vacklade även Martin och fundilerade på att ansluta, vilket var något av en shock då han spenderar tusentals pengilurer på dyra märkeskläder (idag köpte han t.ex. knästrumpor från Versace, jag själv förstår inte varför man spenderar sjukt mycket pengar på just knästrumpor, men eh, tja, eh, ja, äsch) men gnäller på dyra klubbar/barer! Clitspit ska besökas fler gånger, kom dit!

Sedan blev jag och Esaias dödenhungriga sådär som folk med missanpassade ämnesomsättningar blir och åt äcklig grillmat. Buh!

Outfit,
fredag: Guldklänning, HM Ringen.
lördag:
Svart topp med vida ärmar: HM, Ringen.
Diverse långa guldhalsband: Top girl.
Krimskramsiga guldörhängen: Top Girl.
Midjehög kjol med guldknappar och mycket volym: Second hand, Myrorna.

Förresten, Esaias är också förkyld nu.



Kommentarer
Postat av: Lina

kul att du gillade clitspit!..jag ska hälsa snubben det, då blir han glad. fasligt snyggt par...du och esias....snyggsnygga...ni har inte funderat på att skaffa barn ihop?...het outfit...ja du vet att jag tycker det!

Postat av: Victoria

Attans vilket snyggt par... Är han modell? Jag älskar din kjol med guldknappar! Så snygga kläder trodde jag inte man kunde hitta second hand, av någon outgrundlig anledning?

2006-10-23 @ 17:10:23
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Linis

mm, vilket smaskigt par ;) snygga som få!!!

2006-10-23 @ 17:11:17
URL: http://mittlivsomstudent.blogspot.com
Postat av: Peter

Hanna, darling! Jag letade efter dig också. Men det var som sagt sjukt mycket folk. Och grymt bra.

2006-10-23 @ 17:24:37
URL: http://ten-thirtyone.blogspot.com
Postat av: Niklas

Men uh, ni är inte ihop eller så va? När får man egentligen chans att lägga in en stöt på dig? >:(

2006-10-23 @ 17:31:08
Postat av: Olivia

MEN vilken sjukt cool kille och vilken fantastiskt snygg tjej! ni matchar varann onekligen.

2006-10-23 @ 18:49:41
URL: http://moderniteter.blogg.se
Postat av: SoW

shit vad vackra ni är.. :)

Postat av: Linda

ÅH du och din blogg briljerar, som vanligt!

Måste också få lov att ge Esaiaskillen en komplimang. Kanske det till och med är den finaste komplimang någon någonsin kan få. Med andra ord:
han något så galet lik Stuart Sutcliffe.
Hälsa honom det, och han kommer bergis bli helt till sig av lycka ;) haha

2006-10-23 @ 18:58:16
Postat av: gisela

han passade vansinnigt bra i ankartröjan!

2006-10-23 @ 19:18:53
URL: http://apropos.blogs.com
Postat av: Tova

haha, yes, jag har blivit omnämnd! tralala!

2006-10-23 @ 20:53:26
Postat av: Mikey

Det är ju sjukt, jag gillar en klänning i guldtyg O_o Guldtyg! Men den passar dig verkligen.

Annars påminner Esaias mig om Boris Kolesnikov (http://www.modelhommes-scans.com/archive/thumbnails.php?album=search&type=full&search=boris+kolesnikov) som är en av mina absolute favoritmodeller (har ingen koll på modelleri allmänhet, men han är... mmm). Vilka vackra vänner du har!

2006-10-23 @ 22:38:59
URL: http://diegesen.blogspot.com/
Postat av: nb

så stiliga!!

2006-10-24 @ 18:47:56
URL: http://nattbuss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback