Gårdagens outfit

image2322

Diadem; H&M
Peruk: Hairraisers, Smink och Perukmakaren
Klänning: Blammo
Kjol: Beyond Retro (lånad av
Sofia Dahlén)
Skor: Din sko

image2323

Hatt: Affär med vintagehattar, hundra år sedan
Brudklänning: Stadsmissionen, fullsmockad med pärlor och spets. Måste skaffa fler bilder på den!

image2324

Modebloggslinnet, öh: Gina Tricot

Hade fyra olika klädset igår. Började med något gothic lolitatjaffs blandat med cancantjej, sedan blev det en brudklänning och hatt för att matcha David litegranna, sedan en röd klänning och sist något enkelt och bekvämt. Hade en skitkul kväll igår! Fantastiskt! Tack till alla som kom och förgyllde min kväll, mer om det senare och gler bilder.


För första gången får ni se lite av mitt sovrum i bloggen, där på första bilden. Ordnat kaos, kallar jag det. Fullt med böcker, skor och smink i bokhyllan och sedan travar med magasin och serietidningar.

Kommentarer
Postat av: mia

Första outfiten var bara fööör mycket,
men my god vad du är vacker på andra bilden. Vill se en helbild ju!

Jag är kär i din stil.

http://textbook-stuff.com

Postat av: Matilda

Haha, ungefär så är mitt ordnade kaos också. En hög med skor, en hög med väskor, en hög med tidningar, allt tyg i soffan, arbetsplats + dator i sängen etc etc.

Ang. dina outfitsbyten så kom jag att tänka på hon Melissa i de där barnprogramet tidigt 90-tal som alltid hade nya outfits i varje scen.

2008-03-23 @ 16:52:29
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Hanna P

flott att köra klädbyten under kvällens gång.

2008-03-23 @ 18:18:09
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jag fullkomligt avgudar första outfiten. Visst är det samma som du hade i ditt senaste tv-program, fast med andra strumpbyxor? Eller egentligen kanske det bara är kjolen som är samma, den sticker ju ut rätt mycket så man lägger märke till den.

Ordnat kaos är för övrigt min princip också. Minus ordnat. Mitt sovrum har inte städats ordetnligt på drygt två år.

2008-03-23 @ 19:11:24
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Sanna

Snygga outfits, men vad säger du om dem jag hittade på den här bloggen?

2008-03-23 @ 23:56:44
URL: http://alternativamodebloggen.blogspot.com
Postat av: Anonym

men vad hände med foton på stureplan.se..?

2008-03-24 @ 02:53:24
Postat av: David

En fröjd att se verk av Los Bros Hernandez i din hylla.

2008-03-25 @ 17:38:08
Postat av: Mneme

Mitt hår blev uppätet av en rabiessmittad trimmer dagen innan!

2008-03-26 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback