Möghö.

En tjej frågade mig om jag inte kanske möjligtvis iaf bar lite sunkiga, loungiga kläder när jag var hemma. Detta fick mig att känna mig manad att skicka upp en osminkad och ofixad bild. Jag innan tillfixen till Debonair i torsdags, Nadine, som även tog bilden, noterade den slående likheten med Al och en apa.

mongo22ajuni

Idag lyckades jag även vara lite "loungig" med, då jag gick ut på stan med en pyjamas för sexåringar som jag köpt på HMs barnavdelning.





Men ibland lyckas jag ta mig an lite flärd! Som i lördags t.ex. så jag hade på mig min nya skjorta från Twist and Tango, Kookaibältet, gulddiadem, min väska som ser ut som en mongostor portmonä, subilt kritstrecksrandiga shorts, zebrastrumpbyxor och kilklackssandaletter!



Flärden skrotades dock när jag råkade kasta en satsuma in i Alex kulor (jag lovar, jag råkade bara!) och eftersom att något uppenbarligen är lite efterblivet hos mig så börjar jag tokgarva när någon lider av alvarlig smärta. Ångestskrattet!

(Gapskrattsbilden är även den från Nadine.)

Jag hoppas att ni hade en fantastisk Midsommar!

Mitt galleri för varje dag jag har kläder på mig (vilket är nästan samtliga!) börjar få en härlig kontinuitet!
Min bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah zebra tights... Fantastiskt!

Postat av: Henrik

Jag gillar dig bättre i naturligt skick! NATURLIG SKÖNHET FTW!

2006-06-26 @ 18:38:38
Postat av: Hanna

Naturlig möghet ftw!

2006-06-26 @ 18:39:09
Postat av: Mimo

Den svartvita bilden är fabulous!

2006-06-30 @ 12:56:24
URL: http://mimostyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback