Chock! Johan Mattsson på Laroy!

image952Hahaha. Johan Mattsson var på Laroy igår. Johan som vägrar allt i bratväg. Det är mycket roligt. Han försöker gömma sig, men vi ser allt att det är han. Det är faktiskt ännu roligare än att Fredrik Dalheim var på Spy Bar igår. Hahaha. Johan Mattsson på Laroy. Jag får kramper i magen.

Nu kan jag hämnas för att han mobbade mig när jag gick på Stureplansfesten. Jag ska retuschera in "Jag HJÄRTA Laroy" på alla hans tröjor när jag fotar honom på Teatron. Hahaha. Johan Mattsson på Laroy.





Bild: Ivan Nunez, www.stureplan.se








Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Shit, snacka om att bli fett busted.
Och så "hänger" du ut honom på din blogg - Så grymt elakt utav dig! ;P

Postat av: lovisan

hur blev det förressten med att "every entry from now on will have an english translation"

inte för att jag saknar dem, men jag undrar lite smått över om faktumet att de uteblivit beror på bristande engagemang eller en önskan om att inte bli internationellt uppmärksammad... :)

2007-04-05 @ 22:38:44
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Anonym

Style fascist är två ord på engelska.

2007-04-05 @ 22:41:21
Postat av: Anonym

Och det heter feminist och inte feministic. Tjo!

2007-04-05 @ 22:43:13
Postat av: Hannah

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-04-05 @ 22:51:14
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Frida

Sjukt cool bild endå :D

2007-04-05 @ 23:46:23
URL: http://frokenmoberg.blogg.se
Postat av: Ivana

Hihi det är alltid roligt att skvallra på folk :)

2007-04-06 @ 00:13:36
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

UmmaGumma: Jag är ett svin! En snuskig liten gris ^_^

lovisan: Ingen verkade intresserad, så jag sket i det.

Anonym: Ja! Men det får inte plats! Jag har utnyttjat varje bokstavsområde i undertiteln så vissa uppoffringar får man ta.

Anonym: Neeej, feministic är synonymt med svenskans "feministisk". Feminist, estetisk stilfascist skulle låta dumt, förstår du. Så det är feministisk estetisk stilfascist.

Hannah: JAG VET!!!11111ett

Frida: Kanske! Ivan är duktig i vilket fall.

Ivana: Ja, man ska sätta dit dem!

2007-04-06 @ 05:57:45
Postat av: Arazoo

Det här har inget med just det här inlägget att göra, men jag såg att det var ett tag sen du skrev inlägg på din illustrations-blogg. jag älskade dina bilder, helt otroliga. Speciellt "Porträtt - ev en människa, som finns i fantasin." Fortsätt med det, du har verkligen talang. :)

2007-04-06 @ 07:38:26
URL: http://stylefascist.blogspot.com/
Postat av: Arazoo

Och nu såg jag att det var ett jädrans tjafs om ordet stylefascist. Heh, dock så har jag använt mig av svengelsa med med att ändra ordet till stylefascisten. Hmpf..va onödigt det här var. Grym blogg iaf! :)

2007-04-06 @ 07:44:22
URL: http://stylefascist.blogspot.com/
Postat av: Anonym

feminist

adjective
1. of or relating to or advocating equal rights for women; "feminist critique"

noun
1. a supporter of feminism

2007-04-07 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback