Lite jobb

Första dagen på mitt nya jobb idag!

Eller, rättare sagt, mitt gamla job som jag börjat jobba halvtid på igen. Jag kom fram till att jag behöver något med fasta tider varje dag, då jag är helt värdelös på att hålla rutiner. Strukturera upp mitt eget liv? Det går inte! Jag vill ha måsten och fasta rutiner som absolut behöver följas, har jag inte det så blir allt bara gröt.

Eller, kanske inte gröt, då mitt frilansande varit extremt fruktsamt ekonomiskt, men jag har blivit sur och gnällig på grund av bristen på struktur. Är jag sur och gnällig så kompenserar jag lätt med ett osunt leverna vad gäller alkohol, och det är bedrövligt onödigt.

Igår modellade jag får första gången, det tog 10,5 h timma med make inkluderat och jag är helt mörbultad i kroppen idag, tio och en halv timmas i princip konstant posande! Det gör till och med ont i en sådan utpräglad posör som jag.

Men det var roligt. Mycket roligt. Mer om det when it gets published.

Kommentarer
Postat av: Paui

Vad kul att modella! Hoppas bilderna blev bra! (:

Postat av: Annika

JAG ÄR AVUNDSJUK! Som vanligt. Men jag måste ju få fråga, är det genom Mikas? Har du gått med där?

2007-04-25 @ 16:09:13
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Anonym

Varför hade du din make med dig. Trodde du var singel.

2007-04-25 @ 18:58:53
Postat av: Anonym

Klart att du måste ha ett jobb. Det du gör på fritiden lever du inte bra på.

2007-04-25 @ 19:00:12
Postat av: Hanna Fridén

Paui: Det hoppas jag med! Jag har en viss prestationsångest just nu, haha!

Annika: Men Annika, var inte avis! Du är ju underbar! Och angående det andra så får du veta privat :D

Anonym: Jag fattar inget.

Anonym: Mja, jag får ändå en månadslön för jobbet på Stureplan, som är tre dagar i veckan, men det är inte riktigt vad jag vill med livet och det är ganska slitigt, men det har varit SJUKT roligt att testa på det, helt ärligt. Jag är väldigt glad över att jag sa upp mig från mitt mer fruktsamma kontorsjobb för att fota, för kontorsjobbet var jag så utled på.

2007-04-25 @ 19:20:21
Postat av: Charlotte

HAHA, anonym:

make, som i smink ;D PUSS

2007-04-25 @ 20:12:12
Postat av: sus

Jeg håper du legger ut bildene her:) Modell nå altså? Du er forbildet mitt.

2007-04-25 @ 23:35:54
URL: http://moteschmote.blogspot.com
Postat av: Michaela

Jag vill också veta mer! Nu nu nu! Hoppas att du blir nöjd med bilderna - och inser att det ofta tar sjuuukt lång tid för en session, varav själva fotograferandet är i klar minoritet rent tidsmässigt.

2007-04-28 @ 22:31:58
URL: http://www.pickamela.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback