Min lillebros take on fashion med nitar

Min lillebror går på en riktigt snobbskola, en riktigt bratskola, om man ska säga så.
Folk anser mer eller mindre att han är den alternativa, konstiga vänsterkillen.

Lillebror: "Alltså, de där jävla äckliga fittpunkarna, fyfan vad jag hatar dem! Och vaddå att de är med i modebloggen? Ska alla fashionistor ha deras jackor? Stilpoliserna typ hoppade på punkarna för att de tyckte att de var äckliga, och sedan brände de liken men upptäckte att nitarna inte gick att DISPOSA OFF! Så de bara: Let's make this fashion this vår, typ!"

Med syfte på de mycket riktigt mycket moderiktiga nitarna i vår.

Min lillebror heter Afrosatan på Helgon. Feel free to go and hate a bit.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahah, AH, jag ska gifta mig med din lillebror. Han verkar helskön.

Postat av: Jennifer

Vilken tuff bror!

2007-04-22 @ 13:26:39
URL: http://fashionfera.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vilken skola går han på?

2007-04-22 @ 15:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback