Den helvetiska söndagen

image1291


Ska strax då och lägga mig. Läsa lite Andarnas hus av Isabell Allende. Det här har varit en pissdålig dag, ska jag berätta. Och varför har det varit det? Jo. Det ska jag berätta.

1. Har inte lyckats bajsa idag.

2. Det är söndag. Hatar helgdagar. Har inget jobb på söndagar. Och Hanna utan jobb, det är en ledsen Hanna.

3. Har varit tvungen att fixa en jävla massa rättsligt skit på grund av en människa som snott mina illustrationer, hävdat att det var hennes, och sålt till företag. Ja. Sålt till företag. Problemet är att denna individ bor i Filippinerna och är sjutton år gammal! Sjutton! Filippinerna! Ser ni problemet? Jag tror inte att jag kommer att kunna göra ett piss åt det här. Och det gör mig redigt förbannad. Jag känner mig våldtagen. Eller nej, det känns som om någon våldtagit en av mina bäbisar. Ni förstår inte hur jobbigt det här känns.

4. Jag råkade klämma pormaskar i två timmar och ser nu ut som en pepperoni. Skit också.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ser också ut som en pepperoni, välkommen med i klubben!

Postat av: Jenny W

Fy fan, åk dit och skjut ner fanskapet. Vilken jävla stil! /Jenny

2007-08-06 @ 10:01:35
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Sofia

hah, sigrid som i bloggare sigrid? eller någon i din privata bekantskapskrets?

2007-08-06 @ 21:04:05
Postat av: emma

fy fan. som medformgivare blir jag förbannad. hur fick du reda på stölden?

2007-08-07 @ 10:21:00
URL: http://www.a-great-day.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback