Ge mig mina satans prylar!

Jag brukar alltid ifrågasätta varför mina hattar och peruker försvinner regelbundet. Jag kan gå runt som ett åskmoln i lägenheten och vråla: "HALLÅ! HALLÅ! VAR ÄR MINA GREJER?! VART ÄR DE!?"

Oftast dyker sakerna upp ungefär 10-15 minuter efter att jag förvandlats till Stockholms lilla monstertruck. Oftast på ett ställe där jag redan letat. Och oftast av allt kan jag också höra snabba fotsteg avslägsna sig från platsen i fråga.

Och sedan hittar jag bilderna någonstans på internet. I någons bilddagbok eller i någon Facebookgalleri.

image1305

Sedan konstaterar jag att ja, det var hustomten igen, den där Johan.

JOHAN, VART FAN ÄR MIN CYLINDERHATT NÅGONSTANS?
DET HÄR ÄR INTE ROLIGT LÄNGRE!

Kommentarer
Postat av: tova

TSÖ! den där peruken är MIN!

Postat av: Hanna Fridén

tova: Hahaha, ja, just det. DU HAR JU EN LIKADAN I LITE, LITE ANNORLUNDA NYANS!

2007-08-12 @ 21:43:41
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: tova

PRECIS! VIKTIG SKILLNAD! :D

2007-08-12 @ 22:08:40
URL: http://streetartdiary.blogg.se/
Postat av: Hanna Fridén

tova: FÅR JAG ANKLAGA JOHAN FÖR STÖLD ÄNDÅ? FÖR SKOJS SKULL?

2007-08-12 @ 23:09:18
Postat av: tova

JA OKEJ DÅ!

2007-08-18 @ 15:55:51
Postat av: Deafwebsites

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-04-10 @ 14:26:21
URL: http://www.xanga.com/deafwebsites

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback