Gnellhest

Mitt internet är fortfarande åt helvete. Det går upp och ner hipp som happ. Exempelvis när man ska börja göra jobb.

Det briljanta är när man gjort ett jobb.
Och det ska skickas.
Men det går inte, för nätet är fucksatt.

Då är det bara att pallra sig iväg genom mörka nazistparken nära gamla skatteskrapan och sätta sig i sin ateljé.
När man redan druckit drinkar och öl. Och hoppas att man inte blir nerslagen på vägen för att man ser ut som en jude.

MEN!

Jag har ett jävla bra stereosystem här. Vi har ju haft en del efterfester här, på den gamla goda tiden. Jag njuter av lite gamla favoriter som Guesch Patti, Nina Hagen, Diamanda Galas, Adam and the ants och även... säg det inte till någon, men jag diggar fortfarande Franz trots att trendfaktorn ligger i botten.

Och de andra nämnde har ju typ aldrig ens varit trendiga så då är det mer okej. Mer okej. Mer okej.

MICHAEL YOUR THE ONLY ONE I'LL EVER WANT ONLY ONE I'LL EVER WANT ONLY ONE I'LL EVER WANT.

Ja.

Kommentarer
Postat av: sofi.

diamanda galas! hon är underbar. ja, det var väl allt jag hade att säga.

Postat av: Elina

Oj vad töntig jag är nu, men Diamanda Galás! Har jag lyssnat på hela dagen, samtidigt som jag flyttpackat. Hon är verkligen Kvinnan.

2007-08-23 @ 03:00:51
Postat av: triss

Shit. När fan blev musik trendriktig? Hjälp!

2007-08-23 @ 12:48:44
Postat av: Johnny Scharonne

Det är lugnt ;) Du vet att jag gillar Adam and the Ants. Och Franz Ferdinand också. Och glöm inte att det var jag som lärde dig fram och bak på "Patti Guesh" ;)

2007-08-23 @ 13:08:51
URL: http://scharonne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback