Små ting

image1286


Det här är mitt husdjur på Facebook. Det är en rosa kanin vid namn Struts. Som ni ser så är den till för att slåss med, och jag har levlat upp den, köpt en massa shysst gear och så vidare för att göra Struts stridsduglig. Men det är egentligen ointressant - då spelet är helt fruktansvärt tråkigt.

Nej, vad som är fint är det ni ser nedan. Där det står Hanna Fridén och Gustav Fridén. Ni ser, alla kan gå in och mata och klappa Struts om de vill. För att göra Struts glad. Min storebror bor i Madrid, Spanien, och jag ser honom nästan aldrig. Men han går regelbundet in och klappar Struts. Och jag vet inte, men jag tycker liksom att det är så himla fint.

Det är bara fint, helt enkelt.
Saknar dig, Gustav.

Kommentarer
Postat av: hannah

naaw :D

2007-08-03 @ 23:53:59
Postat av: Sara

haha :'D Jättefint!

2007-08-04 @ 00:15:00
Postat av: Daniel

Jag kör gärna lite petting. Kanske matar lite också, ni ser ju utsvultna ut. Ha en fin helg.

2007-08-04 @ 11:29:10
Postat av: Joanna

Oj! Vad kul, facebook är så mångfacetterad! hur skaffar man ett husdjur?

2007-08-05 @ 00:59:42
Postat av: klara

hahahah alltså du är så himla rolig! :'D

2007-08-05 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback