Ursäkta frånvaron

Hej alla!

Mitt internet har inte varit funktionellt de senaste dagarna. Förmodligen är det den trådlösa routern som bråkat. Men misströsta inte! Jag har en hel del intressant att rapportera från Stockholms modevecka, men det kommer mestadels att hamna på Fatale.

Då detta inte längre är en modeblogg.

I övrigt så har min storebror Gustav just kommit hit för att hälsa på. Han bor i Madrid, Spanien. Han kommer att vara här i en vecka! Man kan alltså säga att jag är väldigt glad just nu, vi har inte ofta tid att ses. Men nu så!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vet vad du menar, min syster bor i Grekland och brodern min i Stockholm. Det är långt bort ._.

2007-08-19 @ 23:23:18
Postat av: Isabelle

Hej! Jag frstår precis vad du menar, kanske lite högmod går före fall över det hela, och man brukar hålla tyst om sådana saker, ja. Konstigt att folk inte vet bättre. Jag hoppas iaf och tror säkert att det kommer gå fenomenalt bra för dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback