Idag i Sydsvenskan

Här har Sydsvenskan gjort en artikel om mig, Citronmuffin och Nio till fem:

http://sydsvenskan.se/dygnetrunt/article285113.ece


Det är en väldigt, väldigt fin artikel som fokuserar på hur den nya typ av stilikoner som växt fram i och med bloggfenomenet. Att det inte längre är samma galna habegär efter specifika saker för att klädkedjorna hypar det, utan att det idag blir mer och mer så att man ser ett plagg på en person man inspireras av, och kanske ser upp till, och därför blir plagget intressant. Som med kändisar, fast i minidre skala såklart.

Läs den, jättefint jobb av Ida Skovmand på Sydsvenskan!
 

Kommentarer
Postat av: Freddie

Jag läste i Expressen fredag en gång tidigare i höstas en artikel med rubriken 'Sveriges nya it-tjejer" och blev så jävla glad över att de förde fram coola tjejer som jobbar med IT. Efter att ha börjat läsa blev jag väldigt konfunderad över att jag inte förstod vad personerna hade med IT att göra, och efter en stund insåg jag att jag missförstått hela grejen och blev satans besviken. IT-tjejer är mina it-girls!

2007-12-09 @ 13:59:13
Postat av: underbaraclara

Jag läste den! Superduperflott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback