Jag hatar ansiktsbehåring!

Ja. Jag är väldigt glad att jag varit mycket mån om att säga "alla tycker olika" i mina inlägg om kroppsbehåring istället för "det är fel att ogilla hår!" Annars skulle jag nämligen aldrig kunna skriva det här.


Jag. Hatar. Skägg.

Det går fetbort.





Jag har lärt mig att jag egentligen inte får uttrycka sådanna här åsikter när jag har en stor blogg. Att jag inte är en individ. Utan att jag egentligen ä en massiv mängd text som produceras efterhand. Men vet ni? Jag är en person, och även jag har tycke och smak. Så den här gången får ni inte kalla mig för crap för att jag har en genuin åsikt om hur folk jag ska hångla med ska se ut.

Och för mig går skägg, och egentligen speciellt mustasch, fetbort.

Blähähähähä!

Kommentarer
Postat av: Mrs S

På män tycker jag att mustasch kan vara riktigt stiligt men den måste vara så pass lång att den inte sticks så att man blir röd runt munnen efter hångel. Skäggväxt däremot tycker jag inte alls om, vare sig på män eller kvinnor.

2007-12-19 @ 22:36:22
Postat av: Shara

Jag tycker det är skit bra att du utrycker dina åskter! Jag blir så trött på de där mediokra bloggarna som bara skriver skare som dagens outfit, hot eller not? och sånt skit!

Postat av: Lo

Jag har ingenting emot ansiktsbehåring i mindre mängd. Men oavsett, folk läser väl din blogg för att du har åsikter! ...hoppas jag iallafall.

Postat av: Maria

Hoho. Jag var minst sagt missnöjd när min pojkvän skaffade skägg, men jag vande mig efter ett tag. Nu tycker jag till och med att det är gulligt. Suck. Kärlek är hjärntvätt. :P

2007-12-19 @ 23:18:49
URL: http://www.vildvittra.se/13
Postat av: malin

klarar inte heller av skägg. Det är fult och för mig så påminner det om könsbehåring i ansiktet. Ett ansikte är mycket oftare snyggare rent och dessutom så får man se alla vackra linjer som går att beundra om dom så existerar. Som ett hakben. Snyggt snyggt snyggt.
En ensam mustach får mig att tänka på äckliga gubbar. tyvärr.

2007-12-19 @ 23:23:39
Postat av: Miss Natalie von Beardlover

...underbart att du uttrycker din åsikt...det får du aldrig förlora, för då förlorar du dig själv...och framförallt din personlighet i denna blogg som gör den så suverän...jag däremot är hopplöst förälskad i min killes skägg.Jag älskar skägg!!

2007-12-20 @ 08:44:32
Postat av: just det!

skägg passar bara på folks pappor, och musche. det är ju snyggt med typ sånt brad-pitt-skägg, eller grungeskäggstubben och pollisonger, men jevla tomteskägg passar ju bäst på just tomtar. och bara musche känns lite gej eller porrfilmsaktikt (har bara hört talas om detta, kollar inte porr..kanske oxå nåt att ta upp som debatt?) hejhej

2007-12-20 @ 08:55:48
Postat av: Evis

Bara mustasch är gräsligt, påminner för mycket om 70-talets dansband. Men helskägg tycker jag är jättesnyggt och mysigt. Jag övertalade min man för några år sedan och ingen av oss har ångrat det. Han slipper raka sig och jag får en vacker, skäggig man.
Möjligen har det faktum att jag var barn på 70-talet påverkat min inställning till skägg, det sägs ju att ens smak präglas tidigt.

2007-12-20 @ 10:05:43
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Johannis

Men det är väl okej att du tycker saker, är det inte vad hela din blogg handlar om egentligen?

Och jag håller med, skägg, mustasch och alla former av stubb går bort.

2007-12-20 @ 10:24:44
Postat av: Mani

På vissa karlar är skägg ett måste, på andra en styggelse. Jag gillar skägg, det är mysigt.

2007-12-20 @ 12:01:40
URL: http://buffydifranco,blogg.se
Postat av: Anna

Polisonger är det enda rätta, förövrigt är jag inte så förtjust i ansiktsbehåring öht!

2007-12-20 @ 14:07:21
Postat av: Victoria

Mustasch, finns inget hetare!! :O

2007-12-20 @ 17:44:44
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: anna

tycka bör man, annars dör man..
jag tycker såhär:
Jag. Älskar. Skägg!

2007-12-20 @ 22:23:31
URL: http://svalansdamcykel.blogg.se
Postat av: Sara

Härligt att du står för din åsikt! GO Hanna! Själv så ÄLSKAR jag stubb på män och när dom är lite småhårig (OBS! Endast i ansiktet!.

2007-12-20 @ 22:32:38
Postat av: Anna

Skägg är sexigt juh ;)
Förresten är du min nya idol nu, om det är okej. Eller, egentligen har du varit det länge.

2007-12-29 @ 22:53:31
URL: http://annamaartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback