Män och deras...

Jag och buss/brunchkillen i Spy bars rökruta igår.

Jag: Haha, kolla han där, tror du att han är stolt över sin penis eller?

Jag vickar huvudet åt hållet där det står en kille med uppenbart för liten gren som gör så att hans byxor får en obehagligt stor rund boll mellan benen.

Kille: Va? Vem? Han där? Tycker du att han har en stor penis?
Jag: Alltså, nejmen, eh...
Kille: Det har han inte! Jag har större! Jag ska visa!

Han går och ställer sig i exakt samma position bredvid honom och trycker ner ena handen i byxfickan.

Kille: Kolla här nu. Kolla på honom och kolla på mig. Hans är inte alls stor! Titta på oss. Jämför!
Jag: MEN NEJ!
Kille: JO!
Jag: NEJ!
Kille: Jomen titta nu, titta då. Hans är på sin höjd bred, men den måste vara kort!
Jag: SLUTA!
Kille: Min är i alla fall längre! Hans är bara bred. Kort och bred som en bulle!
Jag: MEN SLUTA, HAN HÖR DIG JU!
Kille: Hans är inte stor!

Jag rycker tag i hans hand och drar honom därifrån, mycket generat.

Kille: Men vaddå? Min är längre!
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

HAH så maskulint x''D

Postat av: Nicke

det är väl rätt antar jag. killen klädde sig lite dumt och förtjänade att hånas och tryckas ner. bra jobbat av busskillen

2007-12-09 @ 18:17:26
Postat av: fia

man vill ju gärna köra en liten show off när man är tänd på någon, right? (;

2007-12-09 @ 18:36:27
Postat av: Nadja

Hahhaha:P

2007-12-09 @ 18:43:34
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Lo

Jag vet inte om det där var jävligt roligt eller bara någon slags läskig crash-and-brun-teknik. Oavsett är det där med bredd vs. längd alltid något mina killkompisar har starka åsikter om. Men, som en vän en gång sa: "det handlar inte om storleken, det handlar om meter/sekund." Eller hur det nu är...

Postat av: Adéle

haha låter helt absurt

2007-12-09 @ 19:28:05
URL: http://adell.blogg.se
Postat av: Sara S

Jag tror att du måste ta reda på hur faktiskt ligger till. Jag gillar den här buss/brunchkillen.

2007-12-09 @ 22:22:48
Postat av: fabbe

hahahaha, hur kunde du hålla dig för skratt?

2007-12-11 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback