Weekday!

Igår hade Weekday modevisning och invigning för sin nya butik. Butiken var på tre våningsplan, vilket innebär att det var en jävla fest.

image1884

Filippa Berg och jag.

image1890

Mina favorittjejer. Gosh gosh. Carolina Engman och Sofia Dahlén.

image1885

Kärleksparet! Damon Rasti och Sicilia Kallhagen.

image1886

Bästa Lina Borgenbring!

image1887

Hjälp mig lite här! (Namn) Nina, (Namn) och Sigrid!

image1891

Gro (?) och Greta!

image1892

Dollface!

image1893

Inga toaletter på Weekdayfesten. Mingel på McDonaldstoan med Felicia Jarl.

image1894

Festligt!

image1895

Sophie Adolfsson och Patric Öhlund är intima vänner och sitter mycket nära, eh, typ. Eh.

image1896

Adam Gauffin!

image1897

Konstnär som gillade min hatt! Maloosa hette hon? Eller? Vi skulle diskutera hattkreationer på Facebook, så hjälp mig om ni kommer på! Tack.

image1898

Lejon.

image1899

Sofia Dahlén: "Jag gillar lejon. Jag gillar lejon mycket. Jag har ridit också, så jag vet hur man ska sitta gränsle över ett lejon. Det har inte du gjort Hanna. Jag vet hur man ska sitta."

image1900

Robert Mellberg och Zazkia Berlin.

image1901

Elin Eriksson hatade min hatt. Hon tyckte att den dolde mitt ansikte för mycket. Det var en fin motivering. "Hanna jag hatar din hatt och dina peruker! Du ska bara ha uppsatt så att man ser ditt vackra ansikte!" Helgulligt, om jag får säga det själv.



Det var, allt som allt, en mycket trevlig fest. Jävlar vilket mingelreportage det blev från min sida, och satan vad ALLA har bloggar!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härliga bilder på en massa stiliga folks!

Postat av: Karoline

Kul med lite bilder från Weekday! Jäklar vad med folk det var!

2007-12-14 @ 20:28:09
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: Cissi

(Namn) till vänster = right now på Tjejsajten, ligger på top 10 ;) bra blogg du har förresten!

2007-12-14 @ 21:27:05
Postat av: bella

Gud vad många snygga människor i din blogg!

2007-12-15 @ 00:01:20
URL: http://www.izabellis.blogg.se
Postat av: alltså

Detta kanske vänder sig mer till Lina B, hon med bloggen:
Lina, läste hennes blogg om adopterad osv, gripande. MEN hon ser ju faktiskt ALDRIG glad ut på bild. Klart man undrar och får för sig att hon är en butter person eller stroppig eller vad man nu kan läsa in i det. Lina? kan du inte le på en bild? Dessutom ang skönhetsoperationer? dina läppar ser misstänkt svullna ut? men jag är säker på att det är dina asiatiska gener. Fint skrivet om adoption iaf hejhej

2007-12-15 @ 09:56:40
Postat av: Olivia

Gro Skarsgård. :) Klasskompis till mig, lol.

2007-12-15 @ 17:31:13
URL: http://paranoidbunny.blogg.se
Postat av: Bella

Hon längst till vänster på bilden med Nina och Sigrid är Rightnow.tjejsajten.se som ligger typ 10 placeringar under dig på bloggtoppen ;-) du som är bloggare borde väl ha lite koll ehehe =D

2007-12-15 @ 21:13:03
Postat av: Hanna Fridén

Bella: Jag brukar inte kolla varken Bloggportalen eller Bloggtoppen. Orkar inte. Jag vet inte ens vilka besökssiffror jag har. Varför ska man ha koll på andra bloggar bara för att man har en blogg? Det är ju lite som att ha koll på alla andra hemsidor bara för att man har en egen hemsida, crazy, yo!

(Eller så är man cepad av någon konkurrensmyckelgrej? Det är också crazy, yo!)

2007-12-18 @ 00:35:32
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Dum fråga - vem är Felicia Jarl? Hälsn Malin

2007-12-21 @ 17:00:02
Postat av: Hanna Fridén

Malin: "Vem är?" Jag förstår inte din fråga. Jag brukar springa på Felicia ute, och hon är rolig. Vad undrar du? Vad hon jobbar med och så? För det har jag ingen aning om. Jag vet bara att hon är rolig.

2007-12-21 @ 21:18:35
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback