14 december 2006

14dec06Det är torsdag. Jag är bakis.
Alla är förvånade.

Igår gick jag till Spy bar för att supporta Ron och Arvid när de DJade, de var bra! Träffade alla i popkretsen som jag inte träffat på sjukt länge, inklusive Johan som varit spårlöst försvunnen ett tag! Jag blev hemskt glad över att se honom och vi tog igen oss fram tills klockan 7 på morgonen ungefär, vilket var mindre trevligt sedan när man fick hasa sig upp vid 9 för att gå till jobbet.

Spikade med Carl M. Sundevall att jag ska fota på Nacht imorn, det är säsongsavslutning! Sista chansen att blanda det extravaganta, det utflippade och det helt enkelt snygga och fashionabla på ett tag. Nu ska det bli seriöst modereportage med intervjuver, svendyrt objektiv och en ännu dyrare och bättre kamera än min Canon EOS 10D som jag vanligtvis använder.

Om allt går som det ska iaf, det borde det. Jag försöker uppmuntra
Lina till att hjälpa till!








Dagens outfit

Tröja: Hm, Brunogallerian (typ 40 spänn!)
Klänning: Hm (äldre)
Strumpbyxor: Åhléns (äldre)
Lackskor: Second hand, Myrorna.

Idag har jag köpt en helt utfreakad klänning på Röda Korsets second hand på Östgötagatan. Den ska ni få se bilder på. Och den kostade 130, för de gör samtliga av deras festklänningar. Billigt!

Kommentarer
Postat av: Peter

Åhhh, fan att jag ska på julfest just imorgon... Jaja, vi får ta det nästa gång. Kram!

Postat av: retrobågar

Vad slags kamera och objektiv ska du ha??
Man var ju med på den tiden det fanns systemkamera. Det var tider det.

2006-12-14 @ 19:47:39
URL: http://spectaclesforafrica.blogg.se
Postat av: néa

din stil är verkligen helskön, och jag äälskar dina strumpbyxor.

2006-12-14 @ 20:06:25
URL: http://tussilago.webblogg.se
Postat av: sura tanten

Vilka billiga festklänningar de har på Röda korsets second hand då! Måste ta mig dit:) Fina strumpor och skor.

2006-12-14 @ 20:52:31
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Hannah

Jag älskar din stil!

2006-12-14 @ 23:14:15
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback