Allmänt hat mot dumma beslut

Jag avskyr det nya biljettsystemet i tunnelbanan.
Och jag avskyr 3-mobil.

Jag har nämligen 3.
Med 3 kan man inte köpa biljetter via SMS.
För 3 har inte skrivit på avtalet.

Så vitt jag vet så har väldigt många ungdomar i Stockholms stad 3.

SL är helt jäkla dum i huvudet som bestämt sig för ett system som inte fungerar för så många av stadens ungdomar. Om de hade varit smarta så hade de väntat tills det verkligen fungerade för de flesta, men icke. Men icke!

Jag avskyr 3.
Och SL.

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med fullt ut. Som "tur" är så bor jag utanför city, så det blir månadskort för mig. Tre kan vara rätt STÖRDA i huvudet. been there done that. teathron som du hänger på, vad är det för åldersgräns där? ser rätt schysst ut! ha det underbart, puss sara

2007-02-27 @ 13:22:28
Postat av: Anna

Är det inte SL (och inte regeringen) som har bestämt det nya biljettsystemet? Det är ju iallafall de som vill minska kontanthanteringen för att slippa rån - vilket ju är förståeligt. Sen finns det ju faktiskt andra sätt att köpa engångsbiljetter, precis som förut...

2007-02-27 @ 13:37:09
Postat av: Anonym

app app försök inte precis som anna så bör du väl gnälla på 3 och på sl och inte regeringen, all jävulskap kan du inte skylla på alliansen även om du verkar vilja det

2007-02-27 @ 14:08:52
Postat av: annie

jag har ju faktiskt ett namn också men det verkade inte vilja hänga med där uppe, men ha en fin dag babe/annie

2007-02-27 @ 14:09:44
Postat av: Hanna Fridén

Sara: Det är tjugotre på Teatron, men om du är 18 så kan du maila ditt för och efternamn till [email protected] så hamnar du på garantilistan för de som är under 23!

Anna: Sant, jag är dum i huvudet. Det är ändrat nu.

annie: Du har rätt! Det är ändrat nu, vilken tur att mina läsare har bättre koll än jag. Man ska inte skylla på fel personer även om jag, om jag ska vara ärlig, mycket gärna skulle vilja det!

2007-02-27 @ 14:49:00
Postat av: Sara

hej igen hanna, ska man maila dem dagen före man drar dit då? fyller tjugo i år så hoppas att det inte ska vara några problem, verkar vara ett ställe i min smak, precis som du! ha det bra. /sara

2007-02-27 @ 15:31:38
Postat av: Kerstin

Biljettsystemet är helt pucko alltså :(

Postat av: Hanna Fridén

Sara: Nej, maila nu istället. Under 23-listan är permanent och uppdateras regelbundet så maila så snart som möjligt.

Kerstin: JA, buhuhu! :(

2007-02-27 @ 15:51:15
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: F

3 har dessutom usel täckning...

2007-02-27 @ 18:16:07
URL: http://freddeland.blogspot.com
Postat av: nollåttan

haha, jag älskar när folk börjar använda ordet "ungdomar" ...det gör jag också. dags att öppna IPS konto?!?!

2007-02-27 @ 20:01:38
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: apa

nu funkar det utmärkt att köpa sl-biljetter med 3, och det berodde inte på att 3 inte skrivit på någon avtal eller vad du dillar om.
och 3 har inte dålig täckning, inte sämre än tex telenor eller tele2 + att de har sveriges bästa 3gtäckning.

2007-09-21 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback