Bilder som rör på sig

Oj! Jag tittar på ett Disneyprogram på ettan. Det heter "Hos Musse" eller något sådant, och det är jätteroligt. Jag borde göra iordning mig nu, men jag sitter bara och stirrar, stirrar och stirrar på de färgglada bilderna som rör på sig.

En annan sak jag bestämde när jag gick på dagis var att världen skulle bli tecknad när jag blev stor. Vet ni vilken mental kapacitet det här kräver? Mer än min, uppenbarligen. Världen ser påtagligt grå ut för mig.

Men på teven, där rör sig de färgglada bilderna.
Jag blir glad!


Ps. Hahaha, nu slängde Kalle självtändande kol i en grill, haha, jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Åh, Disney klår ju allt!

Postat av: Matilda

Jag älskar hos musse! Mitt numera slackarliv gör att jag tillbringar mycket sytid (försöker rättfärdiga mitt tillfälliga slackerliv med att jag iaf åstadkommer nåt) framför disney chanel & barnkanalen.

2007-02-17 @ 19:19:01
URL: http://www.pusspjett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback