Bildmysterie på Stureplan.se

Det händer mystiska ting på http://www.stureplan.se/

Igår, klockan halv fem-fem på morgonen (eller idag, snarare) Upptäckte jag och Kornél att någon gått in i mina fotoartiklar där och raderat samtliga bilder på mig som kan nås från framsidan, förutom den på mig och Max.

Idag började alltså uppdraget att ta reda på vem och varför?
Deras administrationsverktyg fungerar som så att vissa har tillgång till allt, och andra har personliga användare. Jag t.ex. har tillgång till allt, inte för att det är vettigt att jag ska ha det, utan snarare för att jag började jobba så snabbt och det inte fanns tid att skapa ett personligt konto.

Det började med att ringa upp Lisa, som var ledig och på någon konsert, sedan blev det till att ringa upp Alex Schulman för att få tag på Emilia Pavlovski. Alex var väldigt trevlig, och blev glad när jag sa att jag uppskattade hans dagbok och berättade även att han läst min blogg, kul! Sedan pratade jag med Emilia som inte hade en aning om vem eller varför, och det är alltså hon som brukar bestämma sånt här.
 
Därför undrar man vem, och varför? Inga andra fotografer på http://www.stureplan.se/ fotar sig själva, men jag och Kornél ansåg att det skulle vara en kul grej, och då jag är speciellt intagen som fotograf enbart för Teatron (men kanske får göra inhopp på andra ställen ibland) så ansåg i alla fall Emilia att det var helt okej.

Så, om inte de som bestämmer har gjort det, vem är det då?
Vem har små egna planer?
Handlar det om bitterhet?
Handlar det om att någon anser det oproffsigt?

Handlar det kanske om att det är någon som tycker att jag är sjukt egocentrisk och behöver piskas lite?

Om Emilia inte lyckas luska ut vem det är så tänker jag ringa till Nima, deras support, och be honom kolla upp loggar och IP-nummer. Kornél har sina egna misstankar, som jag inte riktigt tror stämmer, men det skulle vara extremt lustigt, rent utav skrattretande, om det faktiskt var den som Kornél misstänker!

Men vi får se.

Mysteriet fortsätter.

IKVÄLL SKA JAG TA HUNDRA BILDER PÅ MIG.
30 BILDER PÅ ALLA ANDRA PÅ KLUBBEN.
SEDAN HUNDRA, ELLER KANSKE TILL OCH MED MINST HUNDRA SMÅ LÄCKRA BILDER PÅ MIG. JAG SKA POSA MED ALLA JAG TAR FOTON PÅ, JAG SKA HÅLLA UPP KAMERAN OVANFÖR ANSIKTET, SEDAN SKA JAG RETUSCHERA MIG SJÄLV JÄTTESNYGG SÅ ATT JAG FRAMSTÅR SOM SNYGGAST I HELA VÄRLDEN.

JAG SKA FÖRSTORA MINA LÄPPAR, TUNNA UT MIN NÄSA, GÖRA MIG BLOND OCH GE MIG H-KUPA.


HUNDRA BILDER SÄGER JAG.
HUNDRA!!!!11111111ett

Kommentarer
Postat av: David

Stureplansombudsmannen did it! Nä vem det än är så hoppas jag att det gjordes som ett skämt -om än ett dåligt sådant- har någon gjort det av avundsjuka eller ren dryghet är det förjävligt. Jag gillar att du fotar dig själv mycket för du är fin att se på!

Tack för i onsdags!

Postat av: Kattis

Garanterat någon bitter och tråkig person med huvudet för långt upp i sitt eget arsle. Det tror jag!

2007-01-19 @ 17:24:58
URL: http://splodgy.org
Postat av: Gelix

sturenplansombudsmannen är säkert den skyldige.

2007-01-19 @ 17:51:12
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: Sara

Idiot i såna fall. Må denne brännas på bål.

2007-01-19 @ 18:28:07
URL: http://sarafia.blogg.se/
Postat av: clara

huh. creepy. den personen borde ju bara gå och skita ner sig. så djävla tragisk. Urs, ta inte åt dig (om det går!)

2007-01-19 @ 18:30:56
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Hanna Fridén

David: Haha, nej, Stureplansombudsmannen var det nog inte! Och tack detsamma, det var kul att se dig i onsdags! :D

Kattis: Vi ska kolla loggar och IP-nummer, tralala.

Gelix: Nejdå, det är han inte! :D

Sara: Vi får se hur det går!

clara: Nje, jag tar inte åt mig, annat än att vi ska gå till botten med vem det är som sabbar mitt jobb som jag blivit tillsatt att göra.

2007-01-19 @ 18:42:05
Postat av: sofia

Men suck, vilken trångsynt tråkskit. Vem vill inte se bilder på snyggaste coolaste hanna liksom? Lycka till med att hitta förrädaren!

Kul att se dig här omdan förresten, you were stunning, likaså bokomslaget!

2007-01-19 @ 19:37:11
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Lolita Loco

Vafan, ta tusen när du är igång! Vi vill se dig!! MUHAHAHA

Postat av: Anonym

Jag tycker du kan börja ta bilder på stora kattdjur i stället. Det vore mer intressant...

2007-01-20 @ 14:56:16
Postat av: icki

Hallå ankdamm.

2007-01-21 @ 19:49:46
URL: http://irriterad.blogsome.com
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :)

2007-01-23 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback