Eckligt.

Ja, hitills idag har jag fått restaurera bilder på en del söndersprängda människor samt en del som dött svältdöden och ser ut som mumier. Kul. Jag älskar mitt jobb.

Jag är inte så glad i magen just nu.
Tur att bilderna är svartvita.

Jag kanske ska skita i att det är oetiskt och börja inom moderetusch istället? :( Jag misstänker att man slipper retuschera lik då. Böhböhböh. Politiska böcker.

Gnäll.

Jag vill göra något enkelt och intelligensbefriat, som att ta bort mustaschen på tjejjen på omslaget till boken Djävulen bär Prada, det gjorde mig inte det minsta illamående! :( Buhuhu.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag såg dig i ELLE!! :D

2006-06-28 @ 16:27:39
Postat av: nb

älskar din stilelitism, den är vacker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback