Första.



En gång i tiden hade jag en blogg, det var innan hela fenomenet blev stort i Sverige.
Den var mycket populär och vissa har lyckats luska ut vem jag då var, inte så svårt egentligen, men ändock.

Lalala.

lulu

Idag såg jag att bilden på mig och Suzzie som hänger på väggen på Spy bar, samt blivit publicerad i Nöjesguiden (Swing it Magistern) även var med i senaste Elle. Jag blir så förvånad när jag ser den, mest för att jag inte förväntar mig det, för det andra för att jag blir väldigt smickrad.

Jag blir främst smickrad för att det inte är en snygg bild vad gäller motiv, eller, jag och Suzzie är självklart tokläckra! Men vi gör roliga miner, och det är uppskattat. Att komma på bild när man är snygg och putar med läpparna är mindre intressant. Alla blir läckra ur rätt vinkel.

På bilden från senaste 80s tycker jag att jag påminner om den flinka bruden ur Karl Alfred.
Blekpose
80s är inte så kul längre! Inga klär upp sig, det är bara gamla synthare, goter och en och annan rockabilly där. Vad hände med det obskyrt fula åttiotalsmodet? Jag ville ha en baddräkt med neonrosa nät och en massa löjliga attiraljer, men eftersom att alla mina polare bangade på looken så orkade inte jag heller sticka ut.

Vilket var ett dumt resonemang, *currygoterna gör sitt till.
I värsta fall skulle folk misstolkat det som misslyckad currygotik!

*Currygot: En blandning av got, skrikiga färger, Tim Burton och gasmasker. Ett smakfullt och läckert exempel är Alex.

Kommentarer
Postat av: Linderholm

Meh, länkarna funkar inte juhh!

Postat av: Linderholm

Meh, vilket lol, nu funkade de ju!

Ja, man kan rss-feeda om man har firefox!!!

2006-05-18 @ 00:12:59
URL: http://linderholm.blogg.se
Postat av: Fotograf

Damn vad länge du bloggat.

2007-12-04 @ 11:14:21
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback