Freud

Min lillebror tycker mycket om Freud.

Johan: Du är vad man skulle kalla för analaggressiv.
Jag: Va? Vad betyder det?
Johan: En analaggressiv personlighet, enligt Freud, är väldigt utåtriktad och i stor kontroll samtidigt som de är mycket röriga.
Jag: Ja, det låter som jag!
Johan: Samtidigt som de ibland kan bli som den analpassiva personligheten och bli extremt ordningssamma i perioder.
Jag: Ja! Jag är analaggressiv. Det låter fint. Jag gillar det.
Johan: Möjligen är du även inne i din anala period i livet, då erotiken samlas kring det anala området. De flesta går igenom det här mellan 3-5-årsåldern. Då talar man mycket om sitt bajs.
Jag: Jag gillar Freud! Han vet allt om mig. Kornél brukar alltid säga: "Men Hanna, nu pratar du om ditt bajs igen, sluta prata om ditt bajs!" Och jag tänker aldrig på att jag gör det. Jag vill inte riktigt tänka på vad det här kan betyda.
Johan: Du är analaggressiv i din anala period!
Hanna: Jag har kommit fram till att jag faktiskt är mycket sympatisk.
Johan: Ja, vad bra. Ödmjuk är du i alla fall inte.

Min lillebror gillar mig mycket, jag älskar min kära lillebror.

Kommentarer
Postat av: DiscoDan!

Haha! WTF! Lillebror dessutom? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback