Kvällen


teatronJag har betett mig som ett riktigt arsel. Ett arseligt arseligt arsel och jag förtjänar att bli utnämnd till världens arsel av drabbade parter.

Därför orkade jag inte gå till Cheap Monday, Nöjesguiden eller Sugar Bar där min nya arbetskamrat Helena Djade, till slut orkade jag mig iväg till Grodan där Kornél Kovács och Sebastien Suarez-Golborne mötte upp Neat-grabbarna i ett härligt DJ tournament. Sedan bar det visare till Teatron för att jobba.

Vårda sjukdom och bli frisk? Jag? Skulle jag? Hahaha. Hahaha. Haha.

Jag ställde egentligen in sjuk men tyckte att det var väldigt besvärligt. Friskna till kan jag göra söndag, tisdag eller torsdag där jag inte har några fasta arbetstimmar. Låter bra.

Men egentligen, bara så ni vet, jag har agerat som ett riktigt arsel vad gäller en helt annan sak, ett arsel förtjänar inget annat än ett arseligt korvfejs. Som till bilden till vänster, som förövrigt är fylld av en massa andra underbara bruttor som inte är arsel.


Kommentarer
Postat av: chris

hur gör man sådär med munnen? jag försöker allt jag kan men det GÅR inte.

i övrigt, klappa sig på axeln nu och var snäll i fortsättningen istället. puss.

Postat av: Mod

snygg min du har på bilden ;D

2007-02-03 @ 10:26:05
URL: http://mod.blogg.se
Postat av: Mia

Nej, nej..min favvo-Hanna är sannerligen inget arsel..å min ära! För övrigt gick inte heller jag på Cheap Monday-visningen p g a sak som dök upp. Jättefin bild ovan, förresten. Tant Mia gillar ljuset:-)

2007-02-03 @ 11:35:54
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Maria

För att kanske få le (hånskratta) lite idag: Prova att säga arsle på skånska.

2007-02-03 @ 15:18:44
URL: http://trumpetissa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad har du gjort? Dränkt en kattunge?

2007-02-03 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback