Lasse Strömstedt - Högriskbegravning


Nej, lite roligare nu!

Fick just ett panikjobb, omslagsillustration till Lasse Strömsdtedts nya bok "Högriskbegravning". Jag hoppas verkligen att det blev okej, som tur är så ska den pusslas ihop med en annan bild på omslaget och är mest bara där för en extraeffekt!

På tal om det så är det lite segt med illustrationsjobb för stunden. Jag skyller allt på sommaren! Alla jobb av den typen förtvinar fullkomligt när folk åker ut till stugorna eller rejvar loss på Långholmen. Här har ni förresten lite
exempel av mina illustrationer! De ligger på världens fulaste hemsida, för jag har problem med min FTP!

22ajuni-2

Jag har tappat bort min kameraladdare och försöker här bevisa hur illa det är att ta helfigursbilder med webkameran på jobbet, ångest och misär.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lägg upp mer teckningar! Varför ritar du så lite nuförtiden?

2006-06-26 @ 18:37:40
Postat av: Camilla

härlig tee

Postat av: Hanna

Cissi: För att jag är mongo :(

Camilla: Tackar tackar!

2006-06-28 @ 17:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback