Lite uppdatering

teatron3decBloggengagemanget går sannerligen i perioder, det har varit för mycket planering, för mycket förändringar och för mycket beslutsångest den senaste tiden för att riktigt orka med, jag har tom. inte orkat klä mig särskilt läckert, eller platttånga håret, hujjedamig!

Sedan har jag ju spenderat alla dagar förutom en sedan 25 december i Max sällskap, här till vänster. Det tar också ganska mycket tid.

Max är fin, jag är inte lika fin på bilden, men koftan från Carin Wester är underbar. Carin Wester befann sig förövrigt själv också på Teatron 3 januari, där vi tittade in en snabbis efter att först ha suttit och snackat med vänner på Vampire Lounge, sedan en snabbis förbi Spy Bar. Hungern trädde in, inhandlade proviant på den flådiga lyxrestaurangen Seven Eleven och promenare sedan förbi Teatron och var där någon kvart eller så. Sedan åkte vi hem och kollade på film, för vi är trötta och gamla.

Ikväll ska jag på Cocktails femårsfest, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker minsann att du var riktigt fin på bilden, man kan nästan ana ett litet leende för en gångs skull.

2007-01-05 @ 15:25:38
Postat av: Matilda

Du va skitsöt på bilden tyckte jag :)

Postat av: Hanna Fridén

Malin: Jag tänkte att jag skulle se söt, gullig och sympatisk ut. Jag ser sympatisk ut, men krokig :/

Matilda: Tack!

2007-01-05 @ 16:50:27
Postat av: Mia

Tjohoo!
Saknat dig här:-) Vad fina ni är! Ursäkta en rookie - cocktail vad har 5-års ikväll? Kram

2007-01-05 @ 17:29:27
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Lina

snygg kille, snygg tjej. kan det bli bättre. så du ska på fest ikv?! har inte bestämt mej om jag ska ut. blir det ngt så blir det debaser medis. de har ed banger kväll och jag behöver break från spyan...

2007-01-05 @ 18:22:17
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback