Nej till detta!

Jag är sjukt trött på dessa två plagg, diademet och bustiern från HM, varför?
Ja, i onsdags såg jag bustiern på inte mindre än två personer, båda i grönt. I bildarkiven på diverse ställen ser man den alltid. Diademet såg jag på inte mindre än 3 personer samma kväll en gång på Spy Bar, och varje gång jag gått ut har jag i princip alltid sett det på någon. Man ska arrangera något väldigt, väldigt speciellt med dessa plagg nu om man ska kunna bära det med stolthet.


Fortsätt dock för all del att köra på den dekadenta looken, eller gör en väldigt unik kombo!

Kortlivad glädje, helt enkelt. Helkroppsilden kommer från www.stureplan.se och är fotad av Ivan Nunez.

Kommentarer
Postat av: Krister

FÖöör ALLA ska vara SÅ UniKaa!

2006-12-22 @ 21:25:16
Postat av: Anonym

Vi ska vara så IKEA ^^

2006-12-22 @ 21:36:00
Postat av: Maktgalena

Något vi däremot inte tröttnat på är bilder på Hanna Fridén i blonda lockar!

Ja, dessa plagg är uttjatade. Men blir inte alla HM's plagg det? (syftar till de som finns i reklam)

Postat av: Adda

Hej, din blogg är den absolut coolaste jag har läst! Jag gillar din attityd plus att bloggen har snygg layout och bilder. Dessutom har du en grym blandning av ämnen som inte alltid är lätta att kombinera utan att man uppfattas som ännu en grådassig aspirant.

Postat av: sura tanten

Tänkte bara kika förbi och önska en god jul:)

2006-12-23 @ 09:47:35
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Mia

Hanna-sötingen: en svårartat uppnårbar portion av en ytterst GOD JUL till dig, sugarbabset:-) Tjipp!

2006-12-23 @ 13:23:41
URL: http://www.monokel.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åh nej. Jag verkar vara helt efter.. Diademet har jag helt missat men det var ju hur snyggt som helst.. Fast jag lovar Hanna; jag ska inte bli ännu en som har det ;)

2006-12-23 @ 17:21:15
URL: http://www.dress-you-up.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh NEJ! Något som jag tyckte var skitsnyggt för en vecka sedan är maiunstream nu så GUD, då kan jag ju inte ha det!!!!!

2006-12-23 @ 18:10:37
Postat av: Lördagspunk

Skål från Spanien, España. Jag e jävla. jag är inte sexig! Dadá hates dadaism, I hate punk! long live love, åg freedom för prisoned squaters i köbenhavn!

sorry för writing so many idiot words in Your blogg, bud Dadá is a rebel.

2006-12-23 @ 18:34:21
URL: http://104kurchatovio.blogspot.com
Postat av: alfredo

hej, du måste hjälpa mig, hur gör man en blogg och hur deleatar man en man redan har men som inte går å göra nått med

2006-12-23 @ 19:10:24
Postat av: sara

god jul

2006-12-23 @ 19:15:13
Postat av: Elinleticia

Mja...tycker det är lite löjligt när folk slutar bära en viss klädsel bara för att andra börjar. Det är ju fortfarande lika snyggt och du bär upp diademet snyggare än alla jag sett. En del slutar ju till och med att lyssna på sin favoritmusik när den blir "mainstream" hur unikt är det att förneka det man tycker om för att någon annan också tycker om det?

2006-12-23 @ 19:19:30
URL: http://elinleticia.blogg.se
Postat av: camille

håller med Elinleticia,men ja fattar om man blir lite trött på vissa kläder när alla andra har de

2006-12-23 @ 20:27:26
Postat av: camille

god jul föresten :D

2006-12-23 @ 20:28:17
Postat av: camille

och gott nytt år

2006-12-23 @ 20:28:40
URL: http://camillefranksblogg.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Maktgalena: Deras speciella accessoarer finns det så få av jämfört med deras utbud på plagg, så jag tycker det blir svårare där, och en enkel topp kan man ändra så lätt med styling exempelvis!

Adda: Tack så mycket, jag blir väldigt glad! Det är kul när folk uppskattar det jag skriver, ibland är jag rädd att tas för en gnällig, bitter tjej pga. mina starka åsikter som oftast uttrycks på ett relativt aggressivt vis!

sura tanten: Tack, och gud jul på dig med! :D

Mia: Tack, jag önskar dig en god jul med! :D

Linda: Äschdå, vill man ha det så ska man fortfarande ha det, om inte annat kan man ju spara det iaf! Jag tycker bara att det är lite trist för folk när de engagerar sig i en outfit och sedan går ut och upptäcker att andra har samma, det brukar inte vara så kul :(

Anonym: Det är fortfarande jättesnyggt, men det är kanske inte så kul att lägga ner jättemycket tid på en outfit när man vill styla sig och vara extra fin (nyår exempelvis) och upptäcka att en massa andra har samma. Jag vet inte hur det är med dig, men de flesta brukar inte gilla det.

Lördagspunk: Treetta femelva, tjugotvå gapande kameler kopulerar hejdlöst i en fontän av snor i mitten av Stonehenge. Prisa gud, en fisk har tre ben, helgonens natt betyder strong fiesta.

alfredo: Gå in på blogg.se och registrera en, det andra vet jag inget om, jag jobbar inte med att dela ut bloggar och kan därmed heller inte något i deras supportfrågor, speciellt inte om jag inte vet vilken blogg du registrerat, kolla deras frågor och svar, är mitt förslag. God jul!

Sara: Tack, en god jul på dig med! :D

ElinLeticia: Ingen ska känna sig manad att sluta, däremot så tycker de flesta att det är trist när de anstränger sig mycket med en speciell look eller outfit (många vill ändå sticka ut i någon detalj, känna sig lite unik, personlig) och sedan kommer ut och upptäcker att många har det, så jag försöker tipsa lite! Speciellt såhär nära nyår, då båda plaggen är nyårsvänliga så att säga. Men det där med att sluta lyssna på viss musik för att den är mainstream eller dissa en hel stil för att det är det har jag aldrig förstått mig på, det innebär ju bara att man får mer utbud av kläder och får höra sin favoritmusik ute! Perfekt! Själv är jag glad över att vara mainstream, och gilla mode, och kunna ta till mig de flesta stilar, då finns det alltid roligt utbud! Musikfronten är svårare dock, så jag hör sällan favoritmusiken på klubbar :( Bubu!

camille: Ja, precis som att man blir trött på överhypade trender. Man blir liksom mätt på dem, som att äta sin favoriträtt varje dag, det slutar vara kul!
Och god jul och gott nytt år på dig med! :)

2006-12-23 @ 23:16:00
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Lördagspunk

thanks for answer my comment. i don't understand a word (my dictionary does understand a few), thanks anyway, although i'll never know if you reply was friendly or killer.
Skål

dankon pro respondi mian komenton. mi ne komprenas neniun vorton (mia vortaro jes komprenas iujn), dankon iel, kvankam mi neniam scios se via repliko estis amika aú mortiginta.

2007-01-07 @ 16:30:58
URL: http://104kurchatovio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback