Satanhitler.

- Kanske bättre att vara diskret -

Inlägg borttaget.

Kommentarer
Postat av: sofia

Fy sjutton vad jobbigt det låter! Men sidan du länkade till var grym, har inte sett den förut. Älskade bilden till "this is what i was put on earth to do". Helt fantastiskt härlig!

Postat av: Sanna V

Låter onekligen som att din chef är SatanHitler. Jag tror att det är en genetisk defekt. När man avlar fram så effektiva chefer som möjligt måste man i princip avla ihop två superchefer och sen avla på två ur deras avkomma och så vidare. Problemet med den typen av inavel är att arselgenen är dominant och brachefs-genen är rescessiv så bara en mycket liten procent av cheferna blir bra chefer medans merparten blir arslen...

2006-09-04 @ 17:41:13
URL: http://deliana.blogg.se
Postat av: Hanna

sofia: Ja, jag älskar den sidan! Den gör mig alltid på gott humör :) Kul att du uppskattade den!

Sanna V: Din teori låter högst trovärdig! Kan man skriva det på sitt CV, annars? "Jag arbetade för Satanhitler utan att sjukskriva mig så jag klarar nog det mesta!" alternativt så är alla chefer, som din teori kan tyda på, Satanhitler :(

2006-09-04 @ 17:57:06
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Melinda

Gå med i facket!

2006-09-04 @ 18:19:26
URL: http://melindas.blogg.se
Postat av: bilqis

dette kan ikke være lovlig, rett og slett. Du borde definitivt bli med i fagforening. Man kan ikke behandle ansatte på denne måten!!! Kanskje lurt å se seg om etter en annen jobb..

2006-09-05 @ 09:54:18
Postat av: bilqis

ps alle sjefer er ikkje sånn, alle mine sjefer har vært hyggelige og anstendige mennesker.

2006-09-05 @ 09:55:00
Postat av: Anna St

Våga hoppa, och starta ditt eget.
Du har talang så det stänker om det.

2006-09-05 @ 09:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback